FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS na Xbox S Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS na Xbox S   9. 9. 2021 / 17:15
JM   
Provozuje tu nekdo MSFS na Xbox S? Funguje to tam nejak rozumne a neni to moc orezeny? Co instalace a updaty, bez problemu?
 

MSFS na Xbox S   10. 9. 2021 / 08:46
Radek38
Zrovna slovo xbox bych tady na foru po posledním updatu moc nepoužíval.
 

MSFS na Xbox S   13. 9. 2021 / 07:25
Zouzman Air
Tak problémy se asi nevyhnou žádný platformě, ale většina kolegů na xbox skupině píše, že je s S kem spokojená. U mě na Xku tu a tam ty nejčastější chyby, ale na 98% lítatelné.
 

MSFS na Xbox S   13. 9. 2021 / 15:24
JM   
Jasny. No ja dival na nejaky videa z S-ka a sice to bylo viditelne osekane, hlavne co se dohlednosti a detailu v dalce tyce, ale porad koukatelne. No uvidim, treba S poridim a pres zimu si zaplatim predplatny Na vaznejsi litani mam XPL, ale na nenarocny pokochani na velky televizi by to MSFS nemuselo byt spatny.
 

MSFS na Xbox S   13. 9. 2021 / 17:59
FSPilot   
Péráku jsem si vždycky cenil, jako centra simulátorového lítání, místa, kde lidi touží po maximálnímu přiblížení k realitě v rámci technických možností softwaru a hardwaru. No, ale jak sem koukám v poslední době, tak bych to vyjádřil spíš následujícím obrázkem:
31773 B / 750 x 255 / 5mtpfv.png
 

MSFS na Xbox S   13. 9. 2021 / 18:23
ChudobaDesign_Filip
Něco na tom bude
 

MSFS na Xbox S   13. 9. 2021 / 21:38
LUdo
Hele a proč ne? Má tu fakt být místo jenom pro skalní maximalisty?
Pokud Xbox nabízí užitek sice ne maximální, ale s nejlepším poměrem cena/výkon, tak proč ne... Ukamenujte mě, ale já třeba taky k FS přistupuju low-cost & low-effort stylem. Se slovy, že ty prachy radši prolítám v reálu. (o času nemluvě)
 

MSFS na Xbox S   20. 9. 2021 / 21:42
JirkaK
Pokrok nezastavíš, drtivé lidí je u zadele jak realistické to je, když to je snadno přístupné a je s tím chvíli sranda.

To je asi jako nadávat na mobily že vytlačily foťáky, kdo se bude tahat s bezzdrcadlovkou, nejdej bože rovnou zrcadlovkou, když mobil má pořád v kapse a v drtivé většině případů to udělá fotku stejně dobře jako ten těžká velký foťák. Ve skříni mi už pár let leží zrcadlovka a pořád si říkám že neprodám, ale když ji pak vezmu do ruky, chci něco banálního vyfotit, zjistím že ej to nepohodlné, odložím to a vezmu mobil.
 

MSFS na Xbox S   22. 9. 2021 / 18:05
FSPilot   
Pokrok... heh, tak jo Simulace by se měla vyvíjet směrem, který ji přivede co nejblíže realitě. Ale udělat ze simulátoru arkádu pro televizní konzoli, kterou budem gatřit na gauči v obýváku, to není směr simulace. Ale budiž. War Thunder je taky sranda a má velkou základnu. Vývojáři na tom vydělají a velká spousta lidí si bude myslet, že jsou největší piloti, protože na gamepadu hrajou nejrealističtější simulator všech dob. A zbytek se bude učit, jak to v reálném letectví chodí doopravdy a budou si užívat skutečnou simulaci na platformách, které se snaží realitě přiblížit v rámci limitů dnešní technologie
 

MSFS na Xbox S   22. 9. 2021 / 19:39
Luděk Ch.
No vidíš, Asobo to bere tak, že hráči na Xbox přinesou finance, které umožní více simulace na PC O tom si jiné platformy můžou jen zdát
 

MSFS na Xbox S   22. 9. 2021 / 19:42
Willhelm   
Jsi zase úplně mimo mísu s těma jinýma platformama a financema odjinud než z PC.
 

MSFS na Xbox S   22. 9. 2021 / 22:35
Tragédie v JRD
zkusis tu myslenku rozvést?
 

MSFS na Xbox S   23. 9. 2021 / 08:06
Willhelm   
Myslel jsem, že nebude potřeba
No tak např. Lockheed vydělává na zbraních, takže pár desítek daňových poplatníků USA a dalších zemí kam exportovali/exportují své výrobky svým způsobem lelo a leje peníze i do vývoje P3D. To je kupní síla které se xbox členská základna nemůže rovnat. No kdo jiný tohle má?

Proti tomu LR se svými zisky z Androidu (taková minoritní záležitost pro pár desítek odmítačů iOS) a Xavion na iOS, je úplný břídil.
Takže minimálně dvě platformy které mají jiný zdroj než z PC uživatelů by tu byly.
 

MSFS na Xbox S   24. 9. 2021 / 09:04
Zouzman Air
Zásadní rozdíly mezi Xboxem a PC neboli mezi simulací a hrou 😆.
31303 B / 750 x 346 / IMG_20210807_135136.jpg
23602 B / 750 x 346 / IMG_20210807_135125.jpg
31958 B / 715 x 550 / obrazek.jpeg
26386 B / 733 x 550 / TB-001-A.jpg
 

MSFS na Xbox S   24. 9. 2021 / 11:03
biblbrox   
To jako, že ta první periferie na xboxu údajně nefunguje (ač ten vyfocený přepínač je pravděpodobně na ní) a ta druhá periferie je zatím ve hvězdách, přičemž na ni zatím ani nejsou jasný kompatibilní pedály?

Narozdíl od PC, kde máš na výběr z desítek funkčních periferíí od základních po špičkové až po regulérní profi.

Netvrdím, že se to časem pro xbox nezlepší, ale zatím je to fakt bída, přičemž možností PC to samozřejmě nedosáhne nikdy.
Pokud se například někdy v MSFS dočkáme kvalitní simulace vrtulníku, tak uživatele xboxu s jejich kvedlátkama už předem lituju...

Na druhou stranu pro toho, kdo nemá rozumně výkonné PC a v současné chvíli by si chtěl MSFS zalítat, je xbox asi nejlepší variantou vzhledem k tomu, že jen za grafickou kartu by zaplatil několikanásobek ceny xboxu...




 

MSFS na Xbox S   27. 9. 2021 / 08:13
Zouzman Air
Mezi piloty koluje několik mýtů a polopravd 😆. Thurstmaster Hotas funguje vcelku bez problémů. A ano uznávám, létání na xboxu je něco jako víra v lepší budocnost, protože jak HW tak SW se dodělává. Četl jsem, že výrobu některých věcí zdržuje křemíkové peklo (nedostatek čipů). Přesto jsou na obzoru pěkné kousky, ať už zmíněný TB Velocity one nebo nově avizovaný TC yoke Boeing Thurstmasteru. Příspěvek byl ale spíš porovnání určitého názoru, že na PC se simuluje a na Xboxu se hraje, což mi příjde trochu úsměvný. O to víc mě mrzí, že se toho tak trochu chytly i virtuální organizace, což je jedna z věcí, která do té simulace opravdu chybí.
 

MSFS na Xbox S   14. 9. 2021 / 06:37
Lukyn
Ahoj, ano mam S jen kvuli msfs a slape to jak ma. Aktualizace naprosto v pohode - minimalne toto je tam lip resene nez na PC. Taky je to vsechno svoznejsi. Je to samozrejme optimalizovame takze to opravdu jede. Kdyz srovnam krabici za 7999 s mym pc za 29800 tak je to trochu k placi. Takze jo je to super.




Ale....


Uz to ani nezapinam a hraju Prepar3d v5, ktery je po posledni altualizaci super, jede i na me 4GB 1650(v dnesni dobe zaplatpanbuh za neco aspon) a Airbus od aerosoftu funguje narozdil od toho v msfs a nemusim byt online a hlavne mi tam fungujou moje joysticky od thrustmasteru.



Takze jo na xbxou to fakt funguje a je to super...pro nekoho kdo chce zkusit objevit svet letani ale kdo chce litat jako vic tak pro toho to neni
 

MSFS na Xbox S   22. 9. 2021 / 19:13
LUdo
A co je zač tvůj PC za 29800,-? Je to v cenách 2019, nebo 2021? Chystám se zrovna pořídit tohle sestavu s Ryzen 5 5600X https://www.czc.cz/9iag4rmutmjep955ql5e088jh8/seznam , za dvaciáš bez grafárny. (Tu si tam přendám 5500XT a časem doufám koupím lepší).
Doufám teda aspoň, že to bude srovnatelné s XBOXem X series, a ne s Skem....? Sice MSFS není jediné, co na tom má běžet, ale zase kdyby 90% srandy obstarala bedýnka za osmičku...


 

MSFS na Xbox S   22. 9. 2021 / 20:23
Lukyn
Za ceny z roku 2019, zaplatpanbuh. Za dnesni ceny nejsem ochoten koupit vubec nic. Proto jsem zkusil xbox a pokud to teda vemu jen ciste z pohledu MSFS tak za tu cenu je to neskutecny. Kdyby tam byla podpora vsech ovladacu tak me to asi ziskalo, ale jen na gamepadu zo nejde. Respektive cessna treba jo ale airbus to vubec.

Ale jsem rad ze sem esko koupil hned jeste pred vydanim MSFS na xbox a mel ho za 7199,-
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ