|  |  | MSFS ve VR 4. 9. 2021 / 16:54 | |
|  | Ahoj. lítáte někdo? Používám oculus Rift S a hledám ideální nastavení. Zjistil jsem, že mi nejvíc vadí rozmazanost budíků, jde to číst, ale není to ono. Mám Ryzen 5 5600x, RTX 3070, 32 GB RAM, SSD. Chápu, že má Rift S mezery (darovanému koni...). Myslíte, že to vývojáři optimalizací nějak dotáhnou a nebo ne a naráží to na limity headsetu? Jinak ten pocit, že tam člověk je, to je fakt neuvěřitelný...  |
| |
|
 |  |  | MSFS ve VR 4. 9. 2021 / 19:25 | |
|  | Ty samé sem vyskoušel a poslal sem je do světa.U VR jde o rozlišení.Nyní provozuju 4K a plná spokojenost.Porovnání najdeš na YouTube dost.S malým rozlišením budeš mít budíky rozmazané. |
| |
|
 |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 05:17 | |
|  | Mám HP reverb G1, Ale aby to vůbec bylo hratelné mám to stažené na 60% rozlišení, takže i kdybys pořídil brýle s vyšším rozlišením, tak tuším, že ti to bude prd platné, protože to žádný současný PC neutáhne. Mám na mysli plné rozlišení brýlí a hratelné fps takže kolem 70-90. |
| |
|
 |  |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 09:06 | |
|  | Takže to chce asi ještě čas, že? |
| |
|
 |  |  |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 09:57 | |
|  | No přiznejme si , že když vyšel FSX kolik z nás mělo počítač, který to bezproblémů vzládl. Možná se mýlím , ale stále jsem hodně pozadu s svým HW.  |
| |
|
 |  |  |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 19:16 | |
|  | ale tak to nemyslím, já to hraju jen pouze na VR, a jde to s odřenýma ušima. Mám sice bestiii procesor který mi v tomhle hodně pomohl a čekám až budou grafiky v normě. současný stav 5900X + 1080ti (plán 3080Ti) Osekal jsem detaily, rozlišení terén atd, ale požitek z letu se dostavuje i tak obrovský a to tak, že lítání na monitoru si už vůbec nepřipouštím. Je to budoucnost všeho a dávám tomu ještě 2 generace brýlí a 2-3 generace GPU a z baráku už nevylezete za cca 8-10 let už to bude naprosto dokonalé. Teď to beru, že jsme pořád s VR kousek za startovní čárou a chce to prostě ještě čas. Ale ten první dojem s VR: Jak jsem se málem rozbečel štěstím, že opravdu letím a řídím letadlo, překonal všechny technické nedokonalosti |
| |
|
 |  |  |  |  |  | MSFS ve VR 6. 9. 2021 / 15:17 | |
|  | S těma slzama jsem to měl podobně  |
| |
|
 |  |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 10:53 | |
|  | Shodou okolností mám to samé PC jako on,VR PIMAX 4K a MSFS chodí 35-40 fps,XPL11 to samé.Je to plynulé a budíky ostré a čitelné.Samo že to není jak na monitoru ale jak píše,ten vjem 3D a rozhlížení nic nenahradí. |
| |
|
 |  |  |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 11:00 | |
|  | ten vjem 3D a rozhlížení nic nenahradí
Ale nahradi...real  |
| |
|
 |  |  |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 11:26 | |
|  | Vnem 3D nie, ale na rozhliadanie stačí TrackIr. |
| |
|
 |  |  |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 15:12 | |
|  | No naskytla se mi příležitost opravit Oculus Rfit S, majitel to chtěl vyhodit. Tak jsem to dal dohromady a funguje to. Já doufám, že se zvýší optimalizace. Abych mohl zvednou posuvníky na max a narazil na limit headsetu. Nevím, jak jsem od něj daleko...
Jinak ten wow efekt přetrvává. Jsem z toho unešenej. Navíc, jak si lítám po oblasti, kterou znám, umocňuje to zážitek. Taky mne to donutilo si víc všímat budíků, hejblat a tak. Je to paráda relax. Až mne to dojímá  |
| |
|
 |  |  | MSFS ve VR 5. 9. 2021 / 11:32 | |
|  | Tohle je můj výhled.Orig.je 1920x1080.Ještě to hodím do screenů. |
| |
|
|