| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | X-Plane: Past, Present, and Future 29. 7. 2021 / 19:49 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | X-Plane: Past, Present, and Future 29. 7. 2021 / 20:16 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | X-Plane: Past, Present, and Future 30. 7. 2021 / 17:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Ty stromy jsou boží. Jen tak trochu tuším, že zpočátku to bude pěst na oko vůči tomu, jak autoří scenérek používají různé knihovnové nebo svoje vlastní low poly stromy (viz payware LKPR scenérka v příloze), takže ve finále budeme mít na letišti kde se díváme zblízka hnusné placaté stromy, a v lesích které obvykle přelétáme v nějaké výšce, krásné 3D stromy ![](images/smile/01.gif)
PB |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | X-Plane: Past, Present, and Future 2. 8. 2021 / 22:28 | |
| ![](img/nic.gif) | Hele! To jsou moje vlastnoručně dělané stromy!
Ono upřímně, až to vyjde, tak počítám, že k tomu vyjde i nějaké povídání, jak to správně používat, případně připravovat vlastní a rád použiju jejich metodu. Býval bych použil vlastní, tak jako tomu bylo třeba u Hurghady, kde mám normálně 3D palmy, ale to by ta scenerka nesměla mít 2,7 GB a musela by to umět ještě utáhnout ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | X-Plane: Past, Present, and Future 4. 8. 2021 / 21:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Jj, nějaký povídání určitě bude ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
|