Boost +4 na Spitfiru není zase tak moc. Účinnost chladičů snižují vysunuté klapky či podvozek, při nich se ale zase nelítá na +4, takže to úplně nepředpokládám, že by byl tvůj případ. Olejový kohout jako třeba Brigadýr nebo Čmelák to nemá, klapka chladiče je společná (devítka a vejš) s chladičem chladící kapaliny a je de facto automatická (anebo plně otevřena), takže tam taky úplně chyba pilota nehrozí. Otáčky na to zase takový vliv nemají.
Jediný, co s těmahle většíma motorama můžu doporučit, ať už vzduchem či vodou chlazenýma, je nelítat na vyšší výkon příliš pomalu, tam se to skutečně může začít hřát. U Spita je optimum na stoupání 180 mph.
Takže pokud ti to třeba nesimuluje závadu a lítáš rozumně rychle, tak je jedinou možností chyba v simulaci modelu.
|
|