| | | Spitfire MSFS update 31. 7. 2021 / 13:33 | |
| | Ahoj, jako amatérovi se mi po posledním updatu se Spitem už tak lehce nelítá. Po chvíli, kdy mám booster cca na 4 (plyn cca 50 procent) se přehřeje olej a jdu dolu...
Poradíte, co s tím?
Díky! |
| |
|
| | | Spitfire MSFS update 1. 8. 2021 / 12:05 | |
| | Jaké držíš otáčky vrtule? |
| |
|
| | | Spitfire MSFS update 1. 8. 2021 / 12:14 | |
| | Já ho mám taky, ale nemám ho moc nastudovaný, nebude tam nějaký kohout pro otevření olejového chladiče? |
| |
|
| | | Spitfire MSFS update 1. 8. 2021 / 18:06 | |
| | Na levém panelu je: Radflap (Radiator Control) Auto = Automatic radiator control Open = Full open radiators, ale to nefunguje, jedině otáčkami... |
| |
|
| | | Spitfire MSFS update 1. 8. 2021 / 21:08 | |
| | Boost +4 na Spitfiru není zase tak moc. Účinnost chladičů snižují vysunuté klapky či podvozek, při nich se ale zase nelítá na +4, takže to úplně nepředpokládám, že by byl tvůj případ. Olejový kohout jako třeba Brigadýr nebo Čmelák to nemá, klapka chladiče je společná (devítka a vejš) s chladičem chladící kapaliny a je de facto automatická (anebo plně otevřena), takže tam taky úplně chyba pilota nehrozí. Otáčky na to zase takový vliv nemají.
Jediný, co s těmahle většíma motorama můžu doporučit, ať už vzduchem či vodou chlazenýma, je nelítat na vyšší výkon příliš pomalu, tam se to skutečně může začít hřát. U Spita je optimum na stoupání 180 mph.
Takže pokud ti to třeba nesimuluje závadu a lítáš rozumně rychle, tak je jedinou možností chyba v simulaci modelu.
|
| |
|
| | | | Spitfire MSFS update 2. 8. 2021 / 08:02 | |
| | U téhle simulace na to otáčky vliv celkem mají. Oni to mají napsané tak, že když jsi mimo doporučený režim, tak se motor hřeje a po chvíli zadře.
Nicméně v současné chvíli by roli mohl hrát i bug MSFS, kde jsou teploty vzduchu úplně mimo.
Ale chtělo by to taky znát celkový režim, tlak oleje, kdy se motor zadře a teplotu oleje a chladiva. |
| |
|
|