FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 10:32
JirkaK
https://www.youtube.com/watch?v=3j6M-S6Dp9I

27. 7. se máme na co těšit, CPU se odlehčí, paměti se odlehčí....

Zřejmě příprava na XBOX release, s tímhle se nebojím že MSFS nepoběží na XBOX One S
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 10:34
xWing   
Cize MSFS bude vypadata hnusne kvoli optimalizacii
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 11:12
JirkaK
Optimalizace ve formě úprav v enginu na straně paměti a CPU, nikoli optimalizace formou snížení vizuální kvality
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 11:20
xWing   
Uvidime, uvidime....
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   4. 7. 2021 / 10:09
simulatorak
Urcite je optimalizacia zla v sucasnej verzii. Mne malokedy ide CPU cez 50%, neverim ze sa CPU nudi pri MSFS a to mam len staru i7 A aj to, ako ludia hlasia minimalne zvysenie vykonu aj pri Highend GPU. Cize MSFS ma zatial katastrofalnu vnutornu optimalizaciu ktora proste nevyuziva HW, aj na tom to vidno ze rozdiel FPS medzi nastaveniami je maly.
Tak som pochopil ze s tym nieco teraz urobili. Vcelku realne mi to pride.
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   5. 7. 2021 / 21:21
JirkaK
MSFS je single thread rendering, tak jako v podstatě všechny velké letecké simulátory. Stojí to na výkonu jádra a od určitého počtu jader/vláken je jejich přidávání irelevantní, třeba ve starších verzích P3D byly jádra/vlákna navíc přítěží protože získaný výkon převýšily režije s jejich vyžitím.

Dnes na hraní nemá smysl kupovat víc než 6c/12t procesor, přínosy jsou obvykle nulové nebo zanedbatelné, je jen pár her, kde se to může, s high endovou grafikou a FHD rozlišení projevit. S vyššími rozlišeními pak rozdíly CPU u her začínají být bezvýznamné, a pokud člověk má jen nějakou midrange kartu, tak doslova nulové. Levná i5-10400F/11400F dosáhne stejného výkonu jako Ryzen 5950X s extra 10 jádry.

U leteckého simulátoru stále potřebuješ silné jedno jádro, proto se používaly taktovací Intely, dnes můžeš koupit drahé AMD s Zen 3 jádry, které převyšují výkon Intelu a nemusíš řešit taktování. Přínos je už strašně malý.

Výkon MSFS nebyl vzhledem k výslednému vizuálu vůbec špatný, ale ten engine má evidentně dost prostoru na vylepšení, konec konců to stálo na nějakém vizualizačním enginu, nikoli herním. Navíc pokud se použije DX12 otevře to další možnosti, stejně jako otevřel Vulkan u X-Plane, byť samotný Vulkan proti OGL nepřinesl nijak závratný boost (u vlastníků AMD kartet ano, protože OGL výkon byl otřesně malý) Když vyšla 11.50, tak narostl výkon o cca 30% z toho ale 20% udělaly samotné optimalizace v X-Plane při použití OGL, Vulkan to posunul o dalších cca 10% dál.

V každém případě výkon leteckých simulátorů bude vždy dost závislý na výkonu CPU, daleko víc než u her, hry používají typicky hing polygon count objekty ale jsou jich poměrně malé počty, stovky, možná tisíce, u simulátorů se používají typicky low polygon objekty ale jsou jich klidně vyšší desetitisíce na scéně.
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 10:41
lulinak
tezko rici komu to pomuze, CPU mi u toho jede na 30 procent, 16GB RAM zaplneno z 70 procent, ale grafika jede na 100, ale pro konzole asi dulezite....
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 11:30
JirkaK
Tak samozřejmě že když máš předimenzované CPU a poddimenzovanou grafiku, tak to moc nepomůže.

Já narážel s 2070 Super že utilizace grafiky nebyla zdaleka taková jaká by mohla být. Zátěž CPU byla 40-50% ale právě to byl ten limitující faktor. 100% zátěž procesoru fakticky nechceš mít protože není prostor pro cokoli jiného a když to přijde, budeš mít stuttery protože se to musí podělit.

I při té 50% zátěže mě limutovalo právě to CPU. V příkladu toho videa bylo CPU ještě větší problém než v mém připadě.

U tebe pokud platí 2600 a RX580, je jasné že tvoje grafika je nejslabší článek, i když to CPU taky není žádná hotparáda, Zen+ proti Zen2 a 3 nebo Intelím Core ztrácí 30%-40% výkonu na jádru hlavně díky velkým latencím pamětí. Ve videu měli RTX2060 Super což je v závislosti na titulu o 50-100% rychlejší grafika než RX580 a 2060S je v průměru o 10-15% pomalješí než RTX3060 což je grafika, který až se po cryptu vrátí ceny zpět do normálu začíná pod 9 tisíci. RX580 je z dnešního pohledu výkon entry level grafické karty.
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 15:29
Tragédie v JRD
no, jenze on na xbox one s nepobezi.
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   2. 7. 2021 / 15:54
JirkaK
Ano má chyba s pojmenováním samozřejmě XBOX series S. Series X má výkon cca jako RTX 2060 s 6 jádrovou i5/R5, Sko je výrazně slabší
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   25. 7. 2021 / 16:23
Raymy
Tak to jsem zvědav co ten update přinese u mě na PC. Jinak tedy ví se že update pro PC o kterém je řeč dorazí také toho 27.7.?

Můj PC:

ASUS TUF GAMING B550-PLUS - AMD B550
AMD Ryzen 5 3600
HyperX Fury Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600 CL17
GIGABYTE GeForce RTX 2060 OC, 6GB GDDR6
Kingston A2000, M.2 - 500GB
Be quiet! System Power 9 - 600W
 

MSFS performance boost, dvojnásob výkonu v novém patchi   25. 7. 2021 / 18:13
Luděk Ch.
Ano
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ