Tak jo, rád zopakuju:
Máš-li všechno instalovaný, jak říkáš, tak je to hračka. Spustíš Fsku, jakožto normální let v "singleplayeru" (Bacha, nikdy se nenechávej posadit přímo na aktivní rwy, vždycky nějakej gejt). Potom přes menu FSky (Alt) - IVAO - Start Ivap.
...
Chvilku čekáš ,vyskakujou různý okýnka, mění se počasí, dny, noci (musí se to ale nastavit v settings ivapu - viz manuál ivap). Až zmizí tabulka "Connecting to multisession via lobby" tak na Ivapu klikneš na CONN a napoprvé vyplníš svoje ID a heslo, letadlo, se kterým lítáš a se kterým Tě ostatní uvidí na síti, reál jméno a domovský letiště. Mno a potom "Connect" a jsi tam.
To bylo to lehký. A teď to trošku horší. Musíme odeslat letový plán, jinak nás po 15 minutách vyhoděj. Ivap funguje trochu jako FMC, pohybuješ se v něm pomocí tlačítek po stranách. Takže se proklikat na MAIN - ACARS - SEND FLIGHTPLAN. Avyplnit. Co tam má být viz opět manuál. Krok druhý - kontaktovat ATC. Vlevo nahoře v okně Ivapu jsou dvě frekvence, jsou to ty, co jsou naladěny na panelu rádia letadla. Ale my potřebujeme nějakou reálnou. tudíž, klikneme pravým tlačítkem na tlačítko u frekvencí (myslím, že je jedno na který) a objeví se seznbam dostupných ATC stanovišť. Pokud není žádný vyhovující, je tam UNICOM, na kterým se lítá, když není pokrytí. Takže si nějakou frekvenci vybereš tlačítkem vedle a tím se na ní připojíš. U živých frekvecní proběhne ATIS, u UNICOMu nic.
A to je asi tak všechno podstatný, teď už stačí jenom do spodního řádku datlovat a datlovat. Fakt doporučuju ty sluchadla, měsíc na IVAO mě naučil docela slušně psát...no...minimálně čtyřmi prsty.
Jestli jse mněco vynechal, zapomněl, zkomolil, někdo mě opravte. Fakt na tom nic není. A kromě prvého připojení je to na tři kliknutí myšítka. |
|