| | | MSFS crosswind takeoff 14. 5. 2021 / 17:35 | |
| | občas docela bojuju v MSFS se vzletem při většim crosswindu (konkrétně teď FBW A320) ale je to podobný u všech letadel. Dokud mám příďák na zemi tak je to ok, ale jak zvednu čumák zfoukne mě to skoro na trávu, dělám něco blbě?
Jakoby rudder potřeboval víc sešlápnout v momentě co zvednu čumák a do tý době směr držel hlavně příďák, kterej je citlivější na input |
| |
|
| | | MSFS crosswind takeoff 14. 5. 2021 / 19:10 | |
| | Neděláš. To chování, co popisuješ a všeobecně pohyb letadla během rozjezdu/vzletu si myslim, že je největší slabina MSFS. Asi se to dá vytunit a pohrát si s nastavením, ale myslim si, že se to bude s budoucími updaty měnit |
| |
|
| | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 07:48 | |
| | Ale tohle je přeci normální,že boční vítr se snaží letadlo při vzletu stočit proti sobě. U vrtulových letadel tam je ještě gyroskopický moment vrtule. Pilot na to musí reagovat vyšlápnutím směrovky. |
| |
|
| | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 08:04 | |
| | Staci si vypnut pocasie, resp. len vietor a skusit vzlet, ci to bude robit zanasat nejak extremne do strany.
Ak to bude lepsie, ale predsa bude ten pocit, ze to taha na stranu, tak by to mal byt ten gyro efekt.
|
| |
|
| | | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 08:17 | |
| | Niektoré dvojmotorové lietadlá sú navrhnuté s tzv. protibežnými vrtuľami. Potom sa gyroefekt eliminuje.
Takéto technické riešenie si môže dovoliť iba výrobca, ktorý si môže zvýšené ekonomické náklady premietnúť do predpokladanej vysokej výrobe typu. |
| |
|
| | | | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 08:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 09:51 | |
| | Ha konečně vidím pravého xplejnistu v reálné akci. Tohle by měl někdo poslat Austinovi, protože tohle jsou důsledky toho, když při tréninku není problém proletět objekty. |
| |
|
| | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 15:50 | |
| | To je ta perfektní fyzika ono se to totiž tím odlepením přepne do modu letím. Dokud jsi na zemi, tak je to mod na zemi, který je jakože realisticky simuluje trakci kola na zemi... jen škoda, že to drží jak F1 i na trávě |
| |
|
| | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 15:56 | |
| | Tak upřímně XP11 měl více jak rok po vydání problém s tím, že letový model byl aktivní i na zemi při pojíždění, takže s některými éry se nedalo skoro pojíždět. To ale naštěstí řešil poměrně jednoduchý lua skript, než to LR opravil. |
| |
|
| | | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 21:19 | |
| | Jenže letový model právě musí být aktivní i na zemi. Už jen proto, že letadlo ovlivňuje vítr i když třeba stojí na stání a řešení, že v momentě dotyku úplně přestane fungovat fyzika letu je taková... arkádová...Počátky XP byly divoké (a kolik lidí mi říkalo, že jsem blb, který tomu nerozumí, v době, kdy XP ani neměl UI. Však taky jsem na něj nešetřil chválu. Potenciál, ale z počátku nepoužitelný ne kvůli letovému modelu ale spíš to bylo o nastavitelnosti ovládání. Až od snad 11.30 nebo kolik to začalo být použitelné. Jenže je rozdíl, jestli se upravuje nebo ladí dynamika nebo se 20 let stará věc tváří moderně. Tenhle bug v FS jsem si všiml od začátku a ono je tam toho daleko víc a stačí to porovnat s FSX a uvidíte, že těch rozdílu tam opravdu není moc (snad nejvíc ta třepací kamera aby to navodilo pocit, že se to chová jako letadlo). |
| |
|
| | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 21:39 | |
| | A na to jsi přišel jak? Tohle dělal FSX. MSFS právě žádné přepínání nedělá Opět mluvíš o něčem, co jsi neviděl ani z rychlíku. |
| |
|
| | | | | MSFS crosswind takeoff 15. 5. 2021 / 22:27 | |
| | Jakože jedeš prakticky bez zásahu do řízení s bočákem a jakmile se odlepíš, škubne to s tebou do strany, jak bys urval jedno okolo? To je fakt... FSX na zemi neskutečně plaval (jak na ledu) a pokud si dobře vzpomínám (nemám na něm moc nalítáno), tak při bočáku neměl tendenci klopit na stranu. To, co popisuje tragéd bylo způsobeno tím, že dával velké vychylky nožního řízení (protože to na zemi jelo jak na lyžích a s větší rychlostí se řízení otupovalo, což je přesně naopak oproti reálu) a když člověk hodně zatáčel, tak ho to snadno překulilo na bok. To ale nemělo s aerodynamickým vlivem větru vůbec co dělat. Tohle třeba umocnil Accu-Feel, který dodával na zemi nějakou větší trakci. To chování letadla bylo na zemi stejné, jako v luftě, jen se to na zem vždycky trošku jakoby přisálo. Tady se ale po dosedu na cessně prakticky vypne aerodynamika (a nebo je to přisání stejně jako u FSX, jen výraznější).
Kdyby to tak totiž nebylo, tazatel by se nahoře ani nemohl ptát, na co se ptá. Takže Luďku, sundej už ty růžové brýle nahoď cessnu, dej si 15kt bočák a dokaž, že se mýlím a letadlo se bude mírně naklánět s větrem a bude mít tendenci se natočit proti větru ještě, když bude sedět na zemi. FSX umělo to natáčení čumákem proti větru. Náklony už ne, takže jsi na bočáky nikdy křidélka nepotřeboval. |
| |
|
|