Je vidět, že možnosti fotogrametrie pro rychlou tvorbu scenerek do XPL některým nedají spát.
A když má někdo dost znalostí a vytrvalosti vznikne něco jhako toto: https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/71474-cardiff-vfr-a-new-x-plane-experience/
Stáhnul jsem a kontroloval meshe a ono to opravdu má rozumný počet vertexů a hlavně stěny nejsou pokrčené jako z hajzlpapíru. Teď kdyby se tak dotyčný ještě podělil o svůj workflow...
No vzpomněl jsem si při této příležitosti i na tvůj nedávný dotaz.
Já ty mapy.cz a google modely v Blenderu zkoušel nějak vyhladit pomocí remeshe filtrů, ale bylo to k ničemu. Co je zajímavé, že on do té scenerky Cardiff VFR dělal vše v Sketchupu. Evidentně má sketchup funkce, jenž mi unikají, nebo ty modely vyhlazuje ještě v něčem jiném...
Taky jsem hledal nějaké návody na netu jak to vyhladit. Asi se zas na to podívám v dohledné době. Až konečně budu mít čas vložit do MSFS ty objekty kryštof 5tky co si mi poslal už je mám otexturovane.
A tak to by zase zajímalo mě. Mohl bys mi je zase zkusit poslat zpět? Já K05 pro XP11 zabalil právě proto, že jsem nikdy nenašel čas a sílu ty modely dotexturovat. A mám to nafoceno už od roku 2018...
Diky Willhelme dobry napad.Aspon jsem po dlouhe dobe zase vyzkousel X-Plane 11. Vypada to pekne a rozhodne bych za scenerku Cardiffu nedal tech nekolik desitek Eur co pozaduje Obrx. Pokud by se to v rozume mire uplatnilo na X-Plane 11 pak by to asi mohlo prispet k oziveni zaujmu o tento sim.