Dnes jsem se dostal k tomu trochu si zase pohrát s orthem.
Jde mi teď primárně o to, docílit stavu kdy nebude mít těch dvacet aktivních xplejnistů 4-5 druhů meshů. Protože pak se stává tvorba topologicky náročnějších scenerek díky variacím meshe doslova projektové peklo.
Zatím registruji:
- XP11 default mesh (SRTM data zjednodušené na třetinu trojůhelníků)
- Ortho s mesherm derivovaným z XP11 meshe (SRTM data zjednodušené na třetinu trojůhelníků)
- Ortho s meshem CZ/SK (2015) tady z péráku (????)
- Ortho s meshem derivovaným z HD v3 meshe (SRTM durová data)
- Ortho s custom meshem deklarovaným jako kvalita mezi HD meshem a XPL výchozím meshem (????)
- Ortho s meshem derivovaným z viewfinderpanoramas (SRTM s optimalizací přechodů čtverců)
U Orthopodkladu tvořeným v Ortho4XP 1.3+ je variabilita obrovská, díky tomu, že v nastavení je šílených proměnných jakse program má chovat v oblasti letišť. (maximální úhel sousedních trojůhelníků, míra snahy o narovnání, dosah úprav od dráhy atd.)
Jirka mi při testování LKCDUB jako možné řešení navrhl nahradit dsf soubory meshe dsf soubory tady z péráku. Tak to jsem dnes zkusil a bohužel tak jednoduše to nepůjde. Čtverec zahlásí chybu (missing data) a zobrazí se výchozí XP11 povrch.
Přišel někdo na to jak Ortho4XP vnutit jako zdroj dat pro mesh dsf soubory? |
|