FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 26. 2. 2025, svátek má Dorota Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sníh v MSFSXX Jeden příspěvek | Celý strom
Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 08:10
biblbrox   
Zdravím, měl bych dotaz především na uživatele MSFSXX.
Myslel jsem si, že zobrazování sněhu v terénu je řešeno stejně jako v xEnviru pro XPL- přes shadery.
Takže chápu, že je možný zasněžení podkladové textury (a objektů) postupnou změnou její barvy.
Jenže mně bylo řečeno, že MSFSXX umí dokonce napadaný sníh zobrazovat i co do objemu- takže třeba půl metru sněhu bude dosahovat výšky půl metru nad základním terénem.
Já o tom sice stále pochybuju, protože si v současné době moc neumím představit podobnou technologii v simu, aby ti to zároveň nesežralo celý výpočetní výkon počítače.
Údajně má být i nějaké video přímo od MSFS, kde je tahle funkce ukázaná. Jenže já nenašel ani to, ani žádné jiné.
Proto jsem v téhle otázce stále skeptik, ale klidně mě vyveďte z omylu.
Umí tedy MSFSXX sníh i objemově?
 

Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 08:25
JirkaK
Koukni sem, není to MSFS ale Snowdrop engine, na 1:51 začíná dynamic material shader, není to sice půlmetrová vrstva, ale nějaký mesh ten sníh má, na sníh se poměrně běžně ve hrách používá teselace aby měl přirozenější povrch. V Division ten sníh fakticky nezpůsobuje žádný impact na výkon.
https://www.youtube.com/watch?v=R2NJSAvuiQ0

 

Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 09:35
biblbrox   
Pěkný, ale nijak to neodpovídá na mou otázku ohledně MSFSXX.

Jinak vcelku pochybuju i o nabývání objemu sněhu ve videu, který jsi sem dal.
Zkus si to video kolem těch 1:51-1:57 pustit čtvrtinovou rychlostí a sledovat třeba spodní hranu oranžového kuželu, nebo ten drobný bordel před policejním autem. Když začne sněžit, tak se jenom přebarvuje podklad a do toho se následně hodí nějaká ta povrchová hrubší úprava sněhu- nabývání do objemu tam rozhodně nevidím. No a to, co je kolem času 2:03, na mě působí spíš jako postupný prolínání několika obrazů, než real-time odtávání sněhu.
Netvrdím, že by skutečnou akumulaci sněhu ten snow-drop engine nemohl umět, já to ovšem ve výše předloženém videu opravdu nevidím.


 

Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 09:32
Tragédie v JRD
Neumí.

Ona výška sněhu, kterou je možné v FSce nastavit, v podstatě jen ovlivnuje míru coverage ... ale jinak je to jen .... přebarvený objekt / textura.
 

Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 09:42
biblbrox   
Ok, díky za odpověď.
Myslel jsem si to. Hodně by mě překvapilo, kdyby to uměl.
 

Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 11:28
OK-EUU46   
Mě na tom hlavně štve, že když si člověk nastaví sníh, aby byl spokojen už nemůže mít real počasí. Jakmile si dnes natáhnu real počasí, už mám vše bez sněhu Nejde to nějak obejít?
 

Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 11:43
Tragédie v JRD
Cca 2 dny počkej .. to už budeme bez sněhu taky

(to je asi jediný obejití, co mě napadá )
 

Sníh v MSFSXX   16. 2. 2021 / 19:07
biblbrox   
Jo, tak to ti neporadím- pokud to teda nechceš obcházet jiným simulátorem
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ