| | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 14. 2. 2021 / 15:59 | |
| | | |
|
| | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 14. 2. 2021 / 17:30 | |
| | Dekuji Ti, moc pekna prace. |
| |
|
| | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 14. 2. 2021 / 17:32 | |
| | Děkuji, nádherné, další orientační bod |
| |
|
| | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 14. 2. 2021 / 18:19 | |
| | Dík |
| |
|
| | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 15. 2. 2021 / 09:24 | |
| | Hned jsem včera obletěl... Díky |
| |
|
| | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 15. 2. 2021 / 15:31 | |
| | Tak jsem se už dostal k tomu , abych ji také našel a obletěl. Mise byla úspěšná a pěkně se tam vyjímá , uvidíme, až bude nějaká vrtule jestli se tam dá sednou na tom place u ní. |
| |
|
| | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 15. 2. 2021 / 17:57 | |
| | Ono jde upravit terén na přistání(nějakou plošinu)ale pak to neodpovídá realitě. |
| |
|
| | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 15. 2. 2021 / 19:57 | |
| | Já bychřekl, že EC135 (jestli je to tak správně) by na tom place snad mohl - snad ten šutr co léta byl schozen ze stráně byl mimo rotor.
|
| |
|
| | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 06:50 | |
| | Já sem tam nikdy nebyl,takže nedokážu na to odpovědět.Dokážu udělat plochý vrchol kopce v SDK ale to bych teď neřešil.Jestli chcete aby byla ta rozhledna víc vidět,tak ty stromy vám odstraním. |
| |
|
| | | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 09:56 | |
| | | |
|
| | | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 11:08 | |
| | Když už já jsem ji našel....teda asi po pěti minutách |
| |
|
| | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 12:29 | |
| | | |
|
| | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 15:48 | |
| | Kouknul sem na to a já bych měl problém s exportem,protože k tomu je třeba získat origin.textury.Bez toho to neumím.Do sketchupu a blenderu to dostanu i ven ale bez koláže .png do sim.to nedostanu.Třeba někdo poradí,ale kdyby to bylo tak jednoduché,tak by se asi už někdo chytil,bylo by to bez práce.Usadit to do mapy když nevíš kde to je,hledat to podle mapy.cz,to je tak na 1/2 hod.Sorry |
| |
|
| | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 16:25 | |
| | Tak co je dle mě jednoduché je právě ta poloha objeku pomocí toho webu mapy.cz a pak použít katastr memovitostí pro půdoris objektu. (a jeho nalezení v naší republice) zkusil jsem památnít tří císařů aejhle byl jsem někde mezi Brnem a Vyškovem a ještě mě to napsalo asisprávný název.
Není asi třeba řešit jestli je to je v té nobo oné nějaké orientaci obě mají sever na horní straně obrazovky a pár nějakých stupňů by asi moc nevadilo
Textůry - tomu nerozumím už vůbec |
| |
|
| | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 16:37 | |
| | Špatně se to hledá pro umístnění do simulátoru.V XPL jsou mapy lepší a přehlednější. |
| |
|
| | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 19:05 | |
| | Jardo, já rozhodně neumím co ty, ale pár objektů ze Sketchupu jsem si do FSX dal. Nevím, v čem vidíš problém. Když model skp exportuji jako 3D, je to včetně textur, výsledkem je soubor *.dae, který si otevřu v Converteru. Skutečný objekt najdu např. v mapy.cz, zjistím souřadnice, zadám v Converteru a mám přesnou polohu, stačí jen doladit směr, případně výšku. Já ale nevím nic o struktuře objektů v MSFS, ale v FSX to ve většině případů jde. Některé rozhledny jsou moc pěkně udělány. S autorskými právy by neměl být problém, knihovna je veřejná. |
| |
|
| | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 20:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 16. 2. 2021 / 20:22 | |
| | Přez convertr do MSFS2020 jsem zezačátku dělal.Problém je vtom,že ty textury rozseká na několik dílů a některým přiřadí název material xxx čísla a když jich tam je víc,tak se pomíchají.Proto sem se to musel
naučit přez blendr a ten vyžaduje texturu,jinak je ten model bílý.Ještě to zkusím,ale knihovnu udělat nebo balíček zatím neumím.Mám hodně práce se svýma addon. a tu rozhlednu sem narychlo za odpoledne splácal. |
| |
|
| | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 17. 2. 2021 / 09:26 | |
| | Honzo pomáhal jsem Jardovi s prošlapáváním konverzního workflow, a konverze přes *.dae je něco co bych zakázal a nechal stáhnout z netu všechny tutoriály, kde se tenhle postup objevuje. Ne že by to nefungovalo, ale jde o to JAK to funguje. Měli jsme modely kde z výchozího *.skp s jednou texturou nadělal *.dae s 256 texturama, které pak zpětně umí sloučit jen do dvanácti.
Optimální postup se tak zatím než někdo objeví něco lepšího jeví Blender 2.9+ s Import-Export skp pluginem a pluginem pro export MSFS glTF. Toto řešení dovolí zachovat původní počet textur (kterým je pro XP11 nutně a FSXX optimálně jedna), a umožní snadno definovat případné noční, normálové a spekulární textury. Od uživatelů Sketchupu pak vyžaduje naučit se alespoň základní orientaci v Blenderu a tu Jarda zmákl po pár hodinovém miniškolení přes vzdálenou plochu.
Největší průser dae řešení vidím v tom navyšování počtu textur, kde se ke všemu někdy urve od původního pojmenovávání textur kostel_0.png, kostel_1.png a začne s material_0.png, material_2.png, když pak děláš třeba radnici není to pravidlem, ale stává se, že u ní ti udělá radnice_0.png, radnice_1.png a material_0.png - pokud pracuješ se všemi budovami v jedné složce tak ti přepíše texturu co ti rozsekal ke kostelu. A pokud máš co budova to složka, tak se to samé stane při kompilaci bgl.
ASOBO má v SDK doporučení v jakých intencích by se měli tvůrci držet - to je podle mě chyba, kdyby měli jako Laminar natvrdo omezení 1 model = 1 textura. SDK skoro nikdo nečte, podívá se na desetiminutové video na tytrubko a hned je z něj MSFS CONTENT DEVELOPER.
To zpomalování FSXX při startu je přímo úměrné celkovému počtu a velikosti textur v Community adresáři. Na tohle nemají dobrý vliv ani 3D modely ukradené z google map ani převody přes dae. 3D warehouse je pak plný lákavých modelů, ale některé z nich jsou převodem z průmyslových CAD programů a mají stovky tisíc někdy miliony vertexů - další rozhodující faktor jenž výrazně ovlivní fps FSXX. Příklad - někdo si najde na 3D warehouse nějakou poměrně neškodnou rozhlednu, překonvertuje ji a rozhodne se, že by se tam hodilo nějaké typické horské auto a najde si na warehouse hezký model Range Rovera, konverze proběhne opět v pohodě, ale od teď se bude FSXX v okolí rozhledny sekat, protože 750.000 vertexů jen na vzorku 3D modelu pneumatik (které objemové CADy tvoří repeat patternem a tedy na úplně jiném principu tvorby 3D modelu) prostě dá zabrat a to nemluvíme o dalších stovkách tisích na kastli podvozku a nedejpřírodo na detailně vymodelovaném interiéru auta.
Ono to vypadá, že tvůrci mají v FSXX více možností než v XP11, jenže z dlouhodobého hlediska je jasné, že ASOBO na rozdíl od LR moc neuvažovali o nějakém uživatelském obsahu a zvěrstvech jenž prakticky umožní do simulace natáhnout. Člověk je rád, že od předchozích verzí zřetelně odseparovali svůj a uživatelský obsah. |
| |
|
| | | | | | | Rozhledna Štěpánka MSFS2020 ke stažení 18. 2. 2021 / 09:30 | |
| | Viléme, dík za vysvětlení, do MSFS se zatím nepouštím. Na štěstí v FSX převod z SKP občas funguje a když to udělá radost v této podělané době, tak co bych chtěl víc. Tak hlavně zdraví a pozitivní mysl. |
| |
|
|