| ![](img/nic.gif) | MSFS 2020 UPDATE 1.12.13.0 je venku 13,6GiB 26. 12. 2020 / 16:53 | |
| ![](img/nic.gif) | "FSX termiku i turbulenci v oblačnosti mělo" nemělo. Rozhodně se ti nestalo, že bys vletěl do oblačnosti a objevila se nějaká reálně vypadající turbulence. Maximálně sis pro vrstvu oblačnosti od - do mohl nastavit pokrytí + turbulenci, ale bylo to naprosto nezávislé na tom, kdy jsi zrovna byl v oblačnosti a kdy ne. Stejně tak se ti nemohl v závislosti na průletu oblačností objevovat/ustávat déšť nebo námraza. RNAV se dá lítat naprosto v pohodě, pokud danou proceduru máš v databázi. Používám to úplně běžně.
Vliv bočáku tam snad není? Brzdná kapacita je otázka naladění konkrétního letadla, to není žádný problém platformy
Ne, fakt to není znásilněný model FSX. Na rozdíl od FSX, kteýr měl jednobodově počítanou dynamiku, v MSFS je počítána interakce v podstatně víc bodech. Naporosto parádně se to projevuje když se létá v horách, že ti nárazy vzduchu dokážou pěkně kopnout jen do jednoho křidla, tohle je něco, co FSX vůbec neumělo.
Tvůrci letadel se samozřejmě do větších akcí pouští, ale jsou limitováni nedokončenou SDK, která se ale s každou aktualizací vyvíjí a to právě ve spolupráci s veklými externími vývojáři. Takže tohle je jen otázka času.
Marketignové řeči? Které konkrétně? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|