| | | Proč řve: "overspeed"? 20. 12. 2020 / 18:37 | |
| | Mohl by mně někdo vysvětlit, proč u některých typů letadel (např. Cessna Jet, Airbus) v MSFS2020 začne hulákat overspeed při nějakých 310 KTS, přestože je u nich v popisku uvedená max. rychlost třeba 450 KTS? |
| |
|
| | | Proč řve: "overspeed"? 20. 12. 2020 / 18:45 | |
| | | |
|
| | | | Proč řve: "overspeed"? 20. 12. 2020 / 22:34 | |
| | a max. rychlost nebo nepřekročitelná rychlost se udává v ? podle mě obvykle v KIAS (nebo u českých letadel v km/h IAS) |
| |
|
| | | Proč řve: "overspeed"? 20. 12. 2020 / 23:33 | |
| | Ta rychlost, co je uvedena jako "maximální" je vesměs ground speed. a při letu vesměs... nehraje roli.
To, co máš ale na rychloměru, je indikovaná rychlost (rychlost proti vzduchu)... a to je úplně jiná rychlost, kterou v tomto kontextu nemuzes s tou "maximání rychlostí" porovnávat. |
| |
|
| | | Proč řve: "overspeed"? 21. 12. 2020 / 08:05 | |
| | Mrkni na význam a vzájemnou vazmu mezi:
IAS - Indicated airspeed (indikovaná rychlost)
TAS - True airspeed (pravá vzdušná rychlost)
M - Mach number (machovo číslo)
Jestli MS udává maximální rychlost v GS, tak by mě zajímalo, co se bude dít, když poletíš v jetstreamu |
| |
|
| | | | Proč řve: "overspeed"? 21. 12. 2020 / 16:08 | |
| | Ona je to taková ta "maximální rychlost" ... co se udává do marketingových materiálů, jako že "Letadlo XX ma maximálku 850 km/h" aby si bezny franta uzivatel predstavil, jak to leteadlo rychlé je... apod ... ostatne, je to stejne, jako v predchozich FS kach
(neco jako prepocty ceskych pisálků na fabie a fotbalová hriste) |
| |
|
| | | | | Proč řve: "overspeed"? 21. 12. 2020 / 18:41 | |
| | Maximální rychlost udávaná do marketingových materiálů je TAS v nějaké ideální výšce.
|
| |
|
| | | | | | Proč řve: "overspeed"? 21. 12. 2020 / 20:49 | |
| | jo, jenze TAS, pokud je nulový vítr je co ... no, GS
ale o to, jestli je to TAS v nejaky vejsce nebo ne, ani tak nejde.. klicovou casti sdeleni je, ze tenhele udeaj nemuze ocekavat, ze dostane na rychlomeru, ktery meri IAS... |
| |
|
|