Stírat jsem rozhodně nechtěl.
Jen jsem vzpomínal na sáhodlouhou diskuzi vývojářů do XP na vývojářském fóru XPL.
Naprosto chápu tvé argumenty, také nemám rád zbytečnou práci.
Např. vývojáři letadel se snaží nelézt si do zelí, protože tam je vývoj skutečně velmi časově náročný a třeba v komunitě XPL je trh docela omezený a lidi si např. těžko koupí dvě MD-80.
Ale u scenérií mám pocit, že na komerční scéně panuje docela dost velké tajnůstkářství. Taky tam vidím snahu když najdu díru na trhu, držet vývoj pod pokličkou a vydat to co nejrychleji, protože konkurence nespí a více peněz urve ten kdo vydá první. U free scenerek tyhle důvody pro tajnůstkářství pomíjejí. Ale FSXX nemá žádné "centrální vývojářské fórum" a to bude největší problém proč se informace nevyvíjejí. No a pak je tady efekt oznámíš něco a sklidíš: "Kdy už to bude?" |
|