Prosím mladší a chytřejší piloty o názor: Vše na FS2020 jelo OK, spokojenost. Po včerejší aktualizaci o rozměru 6,03 GB vyvstal problém: Jdu s Cessnou 152 na přistání, konfigurace malé klapky, 65 KT, pak vysunu velké klapky, držím 65 KT, vytrimuju, jede to samo….ca v pěti metrech podrovnávám…vario jde najednou do mínusu, rychle, přitahuju. Čím víc přitahuju, tím větší je mínusová výchylka na variu, Cessna jde špicí do země, bum!! Dvacetkrát za sebou.
V dalším přistání zvýším rychlost sestupu na 75 KT, výsledek stejný. Vystoupám v dalších pokusech vysoko, bez VK na 90 KT potlačím, pak jemně přitáhnu…a začnu se propadat, rychlost je 100 KT, VK zataženy, při pohledu zezadu na Cessnu jsou VOP nahoře, ale stroj padá čumákem dolů, vario na doraz v mínusu…není to „přetaženo“, je tot tak i při mírném přitažení. Totéž, když nahoře imituji přistání s VK naplno na 65 KT. I víc. Rychlost nehraje roli.
Když změním stroj, kromě další Cessny 172 Skyhawk to žádný nedělá , všechny se chovají slušně a tak, jak jim prostřednictvím kniplu řeknu. Nádherně.
Před aktualizací Cessna poslouchala jak hodinky, i bez motoru přistávala jako Blaník L13.
Trimry VOP vylučuji, vyzkoušel jsem vše, i hloupé extrémy. Ostatní stroje jsou OK. Vyslovuji podezření, že aktualizace „zprasila“ letovou konfiguraci přistávání této Cessny. A stojím za tím. Admine, jde s tím něco dělat?
Podotýkám, že mám 78 let, jsem bývalý pilot, na L13, L23, L13SW (Vivat) - a na Cessně mám nalétáno samostatně 650 hodin. To je snad dost hodin za kniplem, abych poznal, že to neprasím já. Tohle mi prostě hlava nebere. Už nevím, co dál…už jsem rozbil 45 Cessen - a z penze nejsem schopen ty stroje zaplatit - kdyby to po mně třeba chtěli…? Děkuji za radu. www.jan-neoral.cz
|
|