| | | | | ATC: "N123YZ, say altitude."
N123YZ: "ALTITUDE!"
ATC: "N123YZ, say airspeed."
N123YZ: "AIRSPEED!"
ATC: "N123YZ, say cancel IFR."
N123YZ: "Eight thousand feet, one hundred fifty knots indicated." |
| |
|
| | | Re: Joke 10. 5. 2005 / 20:15 | |
| | No jsem zvědav, zda je na toto dneska připravenej Matěj Quarda |
| |
|
| | | | Re: Re: Joke 17. 5. 2005 / 00:04 | |
| | Jakozto memu spoluhraci bych mu to ze srdce pral...) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Joke 17. 5. 2005 / 00:50 | |
| | Hadam je to ze stranek Petera Dawsona - u toho jsem se fakt bavil horsi je, ze tomu nikdo v mem blizkem okoli naprosto nerozumnel... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Joke 23. 5. 2005 / 13:41 | |
| | Vypravet letecky vtip obycejnemu smrtelnikovi je ztrata casu... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Joke 23. 5. 2005 / 16:13 | |
| | Mnjó, myslím, že i dost pilotů, kteří létají skutečnými ultralighty kolem své chaloupky a nezabrousili do řízených prostorů, kde se ruší FPL jednou větou, z toho moc mít nebudou. Před nedávnem jsem byl svědkem skutečného rozhovoru, kdy pilot žádal přechod z IFR na VFR a zrušení FPL, dispečer (LKTB) potvrdil změnu na VFR, ale nepotvrdil zrušení plánu a předal nás na další frekvenci. Následující dispečer (LKPR) se tvářil, jakoby nic nevěděl (ale nepochybně věděl) a vychutnával si nás, než jsme vyblekotali "confirm cancelled flight plan" a teprve pak jsme se mohli poroučet k domovu. Pak zrovna tenhle vtípek (znal jsem ho už dřív) má úplně novou dimenzi. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Joke 23. 5. 2005 / 17:28 | |
| | TAk proč komunikujete v Angličtině ? |
| |
|
|