| | | MSFS & Vzdálené Textury 23. 10. 2020 / 16:35 | |
| | Ahoj, taky registrujete masivní zhoršení kvality vzdálenějších textur? Upřímně, vzdálené textury v MSFS 2020 teď vypadají jak těžce nekvalitní ortho pro FS 2004.
Přikládám screeny z mého dnešního letu, všechny byly vyfoceny na high/ultra preset bez problémů s připojením a opraveným připojením pro Xbox Live... přes to je to nechutný grc
Vypadá to u Vás stejně, přidáte screeny prosím? Vím, že se na fórech hromadně řešil rádius zobrazování stromů a kvality terénu (LOD), což jde ručně přepsat v configu, ale kvalita textur?
|
| |
|
| | | MSFS & Vzdálené Textury 23. 10. 2020 / 17:54 | |
| | Ano, stalo se to po předposledním patchi. Asobo o tom ví a hledají příčinu. Takže je potřeba počkat, až to zjistí a v některém z následujících patchů to opraví. |
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 23. 10. 2020 / 19:50 | |
| | A je to skutečně potvrzený bug? Jestli to není schválně, za účelem optimalizace... |
| |
|
| | | | | MSFS & Vzdálené Textury 23. 10. 2020 / 20:12 | |
| | Ano, je to skutečně potvrzený bug, který se řeší a Asobo naopak chce LOD ještě zvýšit, protože to nemá zásadní vliv na výkon na výkonných systémech a ti se slabšími počítači si ho můžou v nastavení snížit. |
| |
|
| | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 23. 10. 2020 / 23:34 | |
| | Jenže LOD nemá nic společného se vzdáleností pro načítání textur... LOD načítá fotometrická data a upravuje výškové hodnoty terénu - tzn. detailnější hory / vzdálenost
|
| |
|
| | | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 24. 10. 2020 / 07:04 | |
| | Mas trochu skreslenu predstavu, co je to LOD.
Cize, cim dalej su textury, tym su menej detajlnejsie.
Cize aby boli detajlnejsie musis zvysit ich LOD (Level of detail)
LOD mozes aplikovat na ortotexturu, ale aj na 3D objekty. |
| |
|
| | | | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 24. 10. 2020 / 08:21 | |
| | Díky za dovysvětlení, nabyl jsem téhle představy protože se dá lod zvýšit manuálně, ale i přes velmi vysoké hodnoty jsou textury v dáli stejně nekvalitní |
| |
|
| | | | | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 24. 10. 2020 / 08:25 | |
| | No a to je ten BUG |
| |
|
| | | | | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 24. 10. 2020 / 18:15 | |
| | Ano, protože tam s předminulým patchem udělali nějakou chybu a zatím nezjistili, co to ovlivnilo. |
| |
|
| | | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 24. 10. 2020 / 18:14 | |
| | LOD = level of detail. Obecné označení pro to, v jaké vzdálenosti se načítá vyšší kvalita všeho, včetně kvality textur. Takže ano, má to s tím společného hodně A buď v klidu, Asobo o tom ví a je to vysoko v prioritě úkolů na řešení. |
| |
|
| | | MSFS & Vzdálené Textury 24. 11. 2020 / 22:46 | |
| | Je to měsíc, co jsem původní vlákno založil a věci jsou od té doby stále horší a horší. Dnešní patch přinesl další, cílené zhoršení grafické stránky simulátoru. Tentokrát se jim to povedlo zhoršit tak viditelně, že jsou doprasené mosty (přikládám screenshot z FB). Mosty jsou samozřejmě chybou, která bude (snad?) opravena, nicméně to dokazuje další cílené, nikým nežádané, ubírání na grafické stránce simulátoru, o kterém je dokonce i zmínka v patch notes: "Optimization on photogrammetry loading". Zajímavý způsob optimalizace...
Ze začátku jsem se FS2020 zastával, je to nový produkt, který potřebuje čas - bohužel mě tenhle optimismus přechází, jelikož fakt, že vývojáři měsíce ignorují tisíce příspěvků na fóru, dokazující cílené zhoršení grafiky a stále v Q&A tvrdí, že oni nic nezměnili mě nenechává klidným. MSFS úspěšně přichází o jedinou věc, kterou (zatím) oproti jiným simulátorům mělo lepší - o grafiku. |
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 08:25 | |
| | Koukám, že bylo nejlepší udělat "první istalaci" a odpojit se když to bylo pro daného uživatele dostačující .
Nebudou to mít ty co mají krabicovku lepší časem ??????? |
| |
|
| | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 09:45 | |
| | Ne. tem se to taky updatne .) |
| |
|
| | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 19:21 | |
| | To nejde, protože bys měl jen generické textury a horší mesh Každopádně pisatel příspěvku se plete, nic takového se neděje. |
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 09:47 | |
| | ach ty konspirace
nevím teda, ja tam žádné "cílené prznění" neivídim...
a "chybu s AI v mostu" brát jako důkaz cíleného prasení .. to už je trošku na hlavu ne? |
| |
|
| | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 10:12 | |
| | Musel bys mit fotku pred/po, pak by o tom dalo polemizovat.. |
| |
|
| | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 13:20 | |
| | Kéž by to byly pouze konspirace, kéž by... To by pak nebyla fóra plná tisíců příspěvků lidí, kteří zhoršení pozorují |
| |
|
| | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 14:05 | |
| | Nejde ani ta o to, jestli e to zhoršilo nebo zlepšilo ...
Ale o ten přístup " je to cílené spiknutí autorů" |
| |
|
| | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 19:23 | |
| | Vážně? Já teda po tomto patchi čtu přesný opak. A jak už jsem psal ASOBO naopak hodlá LOD zlepšovat, žádné záměrné zhoršování rozhodně neplánují. |
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 19:21 | |
| | Nezlob se, ale píšeš naprosté nesmysly až lži. ASOBO se několikrát vyjádřilo, že v žádném případě cíleně nedegradují LOD a naopak ho plánují zlepšovat. A většina lidí reportuje zlepšení. Takže ne, není to na straně vývojářů. |
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 19:24 | |
| | Dej přesně tu oblast, nebo souřadnice a já to vyzkouším. Nějak se mi to nezdá protože jak píšou dole ve vláknu, tak já to mám taky čím dál lepší... |
| |
|
| | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 15:58 | |
| | taky mi přijde že je to jen horší a horší..
hrany řek nebo pobřeží se neskutečně vlní na obzoru a ty zrnitý mraky to taky celkem dost kazí...
přesto že se dá vypnout ostrost v UserCfg.opt i tak to moc nepomáhá...
dřív to vypadalo líp. |
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 20:40 | |
| | Textury mraků se po posledním upgrade výrazně zhoršily. |
| |
|
| | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 18:05 | |
| | Chlapi testoval som a ja tie textury zle nemam. U mna to vyzera ko UHD film. Pozeral som teraz tu Ameriku a predtym Slovensko Po nainstalovani update super. Ale to je tak, najprv som nemohol mesiac sim nainstalovat. Nakoniec to robil joistick, ktory mal „vybrator“. Ked som tam dal normal, tak uz to islo ako po masle. Vsetkym som vam zavidel, ako blazon, ze sa vozite. Teraz som v pohode ja, ale inak PC ide na super detaily, no huci ako motorka, vsetky ventilatory aj tie co nema, idu naplnu a detektor mi avizuje super odber elektriky. V podstete zhodna vizualizacia DCS ide ticho, tak isto X-Plane – ani neviem, ze mam PC spusteny.
Mozno poznamka k X-Plane – po naistalovani simheaven X-EUROPE 5.2 sa mi to rozmlzenie krajiny na blizkom horizonte prejavilo brutalne. Musel som sa vratit k 4.4, aby som mal X-Plane dokonale. Dnes som zistil, ze pred dvoma dnami vysiel dalsi up-grade 5,3, teda dva dni po 5,2. Uz ho sosam, instalujem a dam vedier, ci sa veci zlepsili. Uvitam aj vase skusenosti. Brano brancoj
|
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 20:30 | |
| | X-plane + X-EUROPE 5.2, nie, nic take ako rozmlzenie krajiny na blizkom horizonte som nespozoroval.
Nemam sice moznost porovnavat s nejakou starsou verziou, ale nezda sa mi ze by sa nieco "rozmlzovalo".
Pokial viem X-Europe je "len" scenerka budov, domcekov, polygonov...ciest..., generovana z OSM, alebo kde nie je dost dat z OSM tak je pouzity autogen, ale zeby menil nieco na technike vykreslovania krajiny na horizonte, o tom neviem.
Ten uptade 5.3. takisto nemeni nic v zobrazovani, co meni je popisane v changelogu...nejake nove objekty,
nove OSM data...
To "rozmlzenie" krajiny na horizonte ti musi sposobovat nieco ine, nie X-Europe, urcite. |
| |
|
| | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 20:51 | |
| | ...skus v nastaveni letu, pocasie - WEATHER posunut hned prvy slider - VISIBILITY max. do prava.
Ten "opar", alebo ako hovoris "rozmlzenie" sa vyrazne posunie dalej a budes mat krasnu viditelnost.
|
| |
|
| | | | | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 21:13 | |
| | Milo vdaka, velmi sa to zlepsilo. Na to som uplne zabudol. Brano |
| |
|
| | | MSFS & Vzdálené Textury 25. 11. 2020 / 20:43 | |
| | LOD i mraky byly právě teď probírány v Q/A s developery, jestli jsem to pochopil dobře tak v obou případech nebyly provedeny zádné výrazné změny, nicméně doporučují poslat screen lokality + screen nastavení a konfigurace a podívají se na to. |
| |
|
| | | MSFS & Vzdálené Textury 26. 11. 2020 / 13:17 | |
| | Ahoj , tak po stažení LKJC jsem se pochlapil a nesměle se zeptám. Již po prvním spuštění jsem byl osobně nemile překvapen textůror silnic. Po prohlednití letiště Jíčín se již musím zeptat co říkáte na silnice . Když srovnám textůru originálu a dodělané scenérky tak je mi smutno. (příjezd na letiště)
Nebo to může být na mé straně starým a nedostatečným železem? |
| |
|
| | | | MSFS & Vzdálené Textury 26. 11. 2020 / 14:20 | |
| | To není špatně, silnice jsou takto v FSXX dělané. Je to poloprůhledná textura, která tomu dá tu "hrubost", takže zblízka vypadá dobře a z dálky tolik nenarušuje ortho mapu. Vedlejší efekt tohoru záměru je ten, že pokud silnice vede jinudy než je silnice na orthu, tak se může zdát asfalt třeba zelený.
Ale myšlenka je taková, že do těchto míst by ses s letadlem na zemi neměl dostat, tak že bys na to neměl přijít Taky se podívej kde s tím letadlem jezdíš
|
| |
|
| | | | | MSFS & Vzdálené Textury 26. 11. 2020 / 14:47 | |
| | jj dík letiště znám z dřívějšího času z reálu tak proto ten výlet směrem na Voškice a zpět jestli tam je brána co si pamatuji a ona né |
| |
|
|