FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A320 neo autopilot Jeden příspěvek | Celý strom
A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 17:51
LuckyB
Nějak nerozumím tomu, proč když začne klesat a já mu nastavím snížení rychlosti, tak klesání zastaví a snaží se nejdřív snížit rychlost. Proč to nedokáže dělat zároveň? Nedej bože abych přitom vysunul klapky, to se začne kývat jak koník ze dřeva.
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 18:18
Willhelm   
Podívej pokud chceš lítat s airlinerem, který se chová alespoň trochu reálně, budeš si muset evidentně počkat na to až ho nějaký komerční vývojář pro FSXX udělá, nebo na někoho jako je na XP11 platformě Zibo, který to default áčko vypiplá. Realisticky to bude čekání v řádech let - vzhledem k prohlášení PMDG, že prvního bulíka do FSXX vydají kolem roku 2023. Nebo musíš zkusit jinou platformu. Osobně mám v XP11 A320 od JAR i FF ale lítá se mi líp spíše starší JAR, oželím vzhled, když éro má systémy co mít má a dělá co by dělat mělo.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 00:05
Orisek
PMDG oznámil odložení vydání bulíka, a to na 3. - v krajním případě 4. kvartál roku 2021. Další případné odložení samozřejmě není vyloučeno, ale 2023 je přehnané i ve zlých snech
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 07:54
Luděk Ch.
To je, ale vzhledem k tomu, jaké lhůty pro vydání byly u dřívějších produktů, kde nebylo možné použít nějakou předchozí práci, tak nějaké 3 roky nejsou zase tak přehnaně pesimistické A ono to vypadá, že pro MSFS nemůžou z dřívějších produktů použít prakticky nic a vše musí udělat od nuly znovu. To jen ovšem zatím docela problém, když není hotové SDK, respektive prý hlavně chybí dokumentace k SDK, takže by se museli pokoušet spousty funkcí dělat naslepo.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 07:59
xWing   
Ak je pravda co pises, tak PMDG si s prepacenim sere do huby.
PMDG tvrdilo, ze sa im neoplati robit lietadla do XPL11, lebo by museli zacat uplne od nuly.
A je divne, ze pri FS2020 im to nejako nevadi.
A uz mohli kludne ryzovat v XPL11, ktory je uz v podstate vyladeny a SDK davno hotove.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 08:40
FSPilot   
Ale XP nemá takový marketing, kde i lidi co to berou jak GTA kupují addony. Takže potenciální zisky jsou u FS2020 teoreticky řádově vyšší.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 08:44
xWing   
Ako mne je u prdele nejake PMDG, nech aj skrachuju pre svoju hrdost a pychu.
Ja si vystacim so ZIBO modom a FF 757/767
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 09:24
Willhelm   
Ano pan Randazzo si umí nasrat do huby sám sobě i v jednom příspěvku. Abych nezůstal u "bylo to vlevo dole" nebo "Jirka to dohledá", tohle je originál příspěvek z června, kde hovoří o možném vydání 737 v Q1/2021 s tím, že tam je velmi velmi opatrný kolem daného termínu a třikrát se sichruje:
https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/73673-30jul20-pending-updates-update-and-pmdg-737ng3-for-microsoft-flight-simulator-first-look

No a "na konec léta (ale ne, že mě vy mrdky novinářské budete brát za slovo!!!)" slíbená aktualizace z vývoje přišla koncem září:
https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/84814-26sep20-let-s-get-down-to-business-shall-we
Kde rozbil vlhké sny všech vášnivých diskutérů, proklamujících, že PMDG jen laškuje a ve skutečnosti vydají první produkt pro FSXX před koncem roku 2020, aby si něco utrhli z vánočního balíku peněz.

Myslel jsem na to úplně stejně jako ty ("Prečo im dva roky vývoja od nuly pri FSXX zrazu nevadí") - ale pak mi došlo 120.000 uživatelů XP11 z toho 119.600 náročných zákazníků vs. přes mega velká základna která neřve, nedožaduje se funkčnosti, zkrátka marketingovým newspeakem "není toxická". Protože zákazník co není spokojen je dnes přece automaticky toxický zákazník. (Mě spíše příjdou v nepořádku ti lidi na fórech vývojářů s oduševnělými příspěvky: "Bože nemůžu se dočkat!", "Kam mám poslat peníze?", "Jasná koupě v první den vydání!" po zveřejnění jednoho nejasného screenshotu z 3D studia nebo Blenderu.) Takže reálně na XP platformě je potenciálně tak 60.000 zákazníků - pokud budu vycházet z nějakých dostupných online dat o tom kolik lidí preferuje lítat Bulíky a kolik Áčka nebo jiné éra.
To se zdá dost, jenže v XP11 je těžká konkurence. I kdyby vymazlili svou 737 líp než Zibo, pořád je tu otázka ceny a dost nasraných zákazníků co jim nezapomenou tu sviňárnu s DC-6...

P.S. Sorry s tím 2023 to jsem se upískl, to už zase byly data "dalších" plánovaných projektů PMDG. Paradoxně jsem se k PMDG tématu a na jejich fórum dostal jako vedlejší efekt diskuze kolem FF roadmapy a vzrušené diskuze zda 98 USD za B777 V2 je fér pro zákazníky co si ji kupovali v roce 2019 za 68 USD...
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 09:31
xWing   
Inymi slovami PMDG zaspalo dobu a nahardili ho FF a ZIBO
Strasne si zelam, aby tym zmrdkam v PMDG niekto poriadne vypalil rybnik vo FS2020 s nejakym bulikom 737 a vyssie a ostanu im len oci pre plac.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 10:58
Tragédie v JRD
Jestli ono to není proto, že prodeje na XPL jsou minimální, a z FSXX očekává prodeje podstatně vyšší, které mu vyšší náklady na vývoj prostě zaplatí...

na XPL se dá rýžovat?
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 10:59
xWing   
Na vsetkom sa da ryzovat, ked vies ako
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 19:08
Luděk Ch.
Na druhou stranu, zase u XPL bude procentuálně znatelně více hardcorářů, kteří se nediví jak jojo, když mají za kvalitní add-on letadlo zaplatit víc, než za celý sim Takže nějaký byznys by určitě na XPL nadělali taky.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 18:56
Luděk Ch.
To má jednoduché vysvětlení, u XP viděli podstatně menší trh, než vidí u MSFS.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 19:03
xWing   
Ale dnes uz mohli predavat aspon jeden bulik, takto nemaju ani prd a este minimalne aj dalsi rok ho mat nebudu.
Proste lepsi vrabec v hrsti....atd.
Ako som pisal v inom prispevku, bodaj by prisiel niekto iny s tymi bulikmi a PMDG by si ani neprdlo.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 19:10
Luděk Ch.
To je fakt. XPL + Zibo ukazují, že tam složitý add-on udělat jde, takže by to PMDG zvládl taky. Mohli to dělat už dávno.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 19:23
xWing   
A verim tomu, ze niekto z PMDG si trieska hlavu, aky boli hlupaci, ze do toho XPL nesli od zaciatku.
Ale to urcite nepriznaju.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 20:38
Willhelm   
Můžeš panu PMDG zkusit napsat:

Servus Roberto, hele na rozum! Posyp si popel na hlavu - rychle splácejte slíbený XP11 patch na DC-6, náš Wilém si ho v planemakeru splácal do lítatelného stavu za 14 dní a to i bez přístupu ke zdrojákům a možnosti rekompilovat plugin, takže pro tvoje hochy by to měla být brnkačka. Protože SSG totálně posralo 748 a 4 roky to nejsou schopni dotáhnout do stavu kdy by s tím zákazníci byli spokojeni, máte slušnou šanci, že vám za 748 do XPL lidi urvou ruce, Felis dělá dvoukilo a to si nekonkuruje, protože kdo bude chtít lítat s efemsíčkem šáhne po vašem. FF triple sednu zatím oficiálně neohlásilo i když naznačují že na ní dělají, tam se zkusíte popasovat s etablovaným vývojářem kdo z koho - FF vydává patche jednou za rok, tam je jejich slabina, když budete mít rychlejší a lepší servis zákazníky jim přetáhnete. Na 737 se vykakejte a místo toho zkuste DC-6 doplnit třeba o B377 Stratocruisera, nebo L-1049 "Connie". S pozdravem etc.
 

A320 neo autopilot   22. 10. 2020 / 06:14
xWing   
Pan PMDG mi je ukradnuty a nestoji mi ani za namahu mu nieco pisat.
Proste IFR s bulikom si budem lietat v XPL11 a VFR polietam vo FS2020.
Uz mi ostava len kupit FS2020 v nejakej zlave na STEAMe.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 20:25
Willhelm   
Oni ho už udělali - jejich DC-6 pro XP10 rozhodně není jednoduché letadlo - to že je něco staré a nemá to komplikovaného autopilota, neznamená že by se na tom vývojář nemohl vyřádit. I když PMDG nemám za jejich přístup zrovna moc rád, tak musím říci, že jejich první a jediný počin do XP je jedno z nejlepších letadel dostupných v XPL. PMDG použili některé prvky a postupy které jsem zatím u jiných letadel v XPL nepotkal, nebo rozhodně nejsou standardem. Ovládání režimu motorů dle fáze letu tak, že si o něj řekneš palubnímu mechanikovi - komunikace mezi posádkou, super nazvučení, neskutečné animace kokpitu, po letu široká škála animací kolem letadla - olejové vany pod motory, servisní lešení k motorům, stylové dobové schody atd. O to více mě štve ten jejich přístup. Pravda DC-6 plugin o nějaké funkce proti FSX odrbkali - otázka je zda museli nebo vyhodnotili na základě používání v FSX jako "nepotřebné". To éro z velké části v XPL řídí jejich plugin - proto nejdou spravit všechny problémy v planemakeru. Ten plugin je v C++ žádná lua fíčura, sami si dělali i licence - a pokud je mi známo tak do dnešního dne se tohle éro nikomu nepodařilo upirátit. To se zatím daří jen DC-6 od PMDG a A320 od FF. Se vším ostatním si soudruzi v zemi krále Vladimíra dokázali "poradit". To není o tom že by neuměli, ale o tom, že z nějakých důvodů nechtějí. A ty pravé důvody nikde nesdělili a asi ani nikdy nesdělí, takže o tom můžeme dál jen vzrušeně debatovat.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 10:10
JBr   
Luďku, teď nevím jestli jsme oba četli stejné vyjádření "pana PMDG", ale pokud ano, tak jsi ho musel číst s hodně silnými růžovými brýlemi. On nepsal o tom, že problém je nedostatečné SDK, ale za problém označil to, že FSXX v současné podobě není vůbec schopný systémově pojmout simulaci airlineru kalibru PMDG. Prostě mu chybí spousta věcí, které jsou potřeba aby to vůbec běželo. A taky tam psal, že sice požadovaná funkcionalita přibývá, ale že si vůbec nepředstavoval jak náročné ty úpravy na straně FS budou a jak pomalu budou přibývat.

Jeho slovy: "...while we still remain convinced that MSFS will be the long-term best-platform for simming over the next decade, there are still some major technical challenges that remain to be solved before it can adequately support a product as complex as NG3."
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 12:40
Willhelm   
Jinými slovy - trochu jsme se unáhlili a FSXX není co jsme čekali. V nepravidelných intervalech se mi kvůli mému příspěvku k DC-6 na org fóru, stále ozývají simptáci, co chtějí zaletět v XP11 IVAO Vintage tour a narážejí u její druhé části na to, že tam chybí vhodný stroj - tedy něco s přeplňovanými hvězdicovými motory a poměrně dlouhým doletem. PMDG DC-6 tuhle díru teoreticky plní, ale ne každý má zbytečných 70 babek a ty nervy, aby si model vydaný pro XP10 v době, kdy už běžela beta jedenáctky pro XP11 upravil, když se toho navzdory slibům nezhostil vývojář.

Někteří škarohlídové nedávali PMDG na XP platformě moc šancí a prostoru, ale v oblasti starších airlinerů měli a stále mají v podstatě úplně volné pole působnosti. B747 od SSG to bych za konkurenci neoznačoval a vzhledem k letitosti 777 a neochotě FF ji aktualizovat by si našli zákazníky i tady. (FF k tomu, že začali na 777 V2 letos pracovat dohnali v podstatě uřvaní zákazníci - povětšinou IVAO piloti Long Haulů na které je 767 krátká a pak jaksi není čím pomineme-li zprasenou 747 od SSG a zastaralou FF 777, která je po přesedlání z FF 767 utrpením. (Nevím kam se pohly A350 a B787 které byly v době kdy jsem poslední LH tůru letěl díky chybám nepoužitelné.)

Pan PMDG dále vyjadřuje svou víru, že FSXX bude simulátorová platforma pro další dekádu, ale v podstatě každý ví jak rychle umí MS své projekty zaříznout. Protože tak to je když se řídí penězi a ne srdcem.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 13:30
xWing   
A ak bude Microsoft sekat nove verzie FSky kazde 2 alebo 3 roky ako to bolo u starych FS (FS98, 2000, 2002 a FSX), tak je mozne, ze sa noveho buliku od PMDG v tejto verzii FS2020 ani nedockame
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 18:30
Luděk Ch.
To by ses musel zeptat nějakého real pilota, jak to dělá skutečný A320 Ale nejspíš to klesání asi nezastaví úplně, jen zmírní. Každopádně pokud potřebuješ klesat a zpomalovat současně, tak se to dá řešit pomocí VS, řekl bych, že to bude i preferovaný způsob v reálu, pilot má víc pod kontrolou, co to dělá.
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 18:54
LuckyB
To s tím VS by šlo. To nezní uplně blbě. Otestuju to. Díky.
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 22:51
Rozšafín Ctibum   
No, v reálu jde dost o to, kde to klesání dostaneš. Když jsi daleko před T/D, většinou si tam natočej nějakej V/S -500ft aby splnili, ale moc neztráceli. Případně VNAV když potřebujou trefit nějakou vejškou "at or below" na nějakým fixu.

Ale zažil jsem i situaci na příletu od LOMKI a náhlé změně RWY z 24 na 06. Spojlery ven, kola ven, klapky ven a na LVL CHG dolu. A to je fakt hukot.
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 22:53
Rozšafín Ctibum   
Jinak se obecně klesá na všechny možný způsoby. Co je ale standard, někde v 1000ft level off to přes V/S utlumit na nějakých 300stop za minutu, aby to pro pax nebyl takovej hups do level flightu.
 

A320 neo autopilot   20. 10. 2020 / 02:56
Marky Parky   
V skutečnosti hlavně proto, abys netriggeroval ACASem RA potenciálnímu letadlu v hladině pod tebou.
 

A320 neo autopilot   20. 10. 2020 / 15:44
Luděk Ch.
Jj, takto to umí padat jako šutr
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 10:45
Radek38
Prosím o vysvětlení začátečníkovi - co je VS? Díky.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 10:47
xWing   
Vertical Speed
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 10:52
SONP   
V daném případě byl spíš míněn mód autopilota, který při zapnutí udržuje zadanou hodnotu stoupání/klesání ve stopách/minutu.
 

A320 neo autopilot   21. 10. 2020 / 10:59
xWing   
Reagoval som len na skratku VS.
Ale ano, je to jeden z modov autopilota na klesanie alebo stupanie
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 18:36
Stew
A jak jinak chceš snížit rychlost, když klesáš a jsi s plynem na idle, než snížením úhlu klesání? To jako vysunovat speedbrakes? Letadlo při klesání nejrychleji brzdí tím, že ho na idle uvedeš na tu potřebnou chvilku do horizontálního letu.
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 18:49
xWing   
A k comu su teda speedbrakes, ked ich nema pouzit na spomalenie ?
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 19:10
FSPilot   
Pokud ke zpomalení potřebuješ spoilery, tak jsi buď neekonomický pilot, blb a nebo vertikální profil v čisté konfiguraci je trošku prudší.

Kolikrát na simu vidím umělce, co letí na půl plynu a do toho tahají spoilery... to se mi ježí i ty zbytky vlasů
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 19:29
tvojplaton   
Este si zabudol na moznost, ked sa ta nejaky Einstein na approachi rozhodne vektorovat snad za pomoci globusu Samorina a logaritmickeho pravitka... To potom brzdis aj ocami, nie len spoilermi...
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 19:17
Stew
Speedbrakes jsem bral v simu vždycky až jako to poslední řešení. Pokud máš normální podmínky, tak jde přece krásně sklesat podle profilu i bez SB.
 

A320 neo autopilot   19. 10. 2020 / 19:39
Tragédie v JRD
tak to je vcelku rozumné chování

ono pri klesani se rychlost snizuje totiz docela blbe .)
 

A320 neo autopilot   22. 10. 2020 / 18:46
Vita Zenisek
Ano. Člověk by měl mít nejdřív představu, co to letadlo umí. Kdysi jsem někde četl jkedno takové moudro:"Nechtějte po autopilotu zaletět věci, ktré neumíte zaletět sami..."
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ