| | | MSFS A320 (FlyByWire Simulations) Klapky 15. 10. 2020 / 15:01 | |
| | Zdar. Prosím, poučí mě někdo jak se správně ovládají klapky, tedy kdy je zasouvat/vysouvat?
Jakákoliv akce s klapkami u mě způsobí buď prudký pitch nahoru nebo dolů (podle směru pohybu klapek), změnu výšky o 2000-3000 stop, motory na plný ceres. Výsledkem je nekontrolovatelný pád během 20 sekund (z původních 3000 stop) přičemž při pádu je pitch +20 až 30 stupňů, motory na plno a VS: -4000.
Klapky samozřejmě řídím podle rychlosti, ale nechápu, např. proč po vzletu: AP on, flaps1, rychlost 180, zasunu, a viz výše.
Originální A320 je totéž, spíš horší.
Není AP úplně mimo?
Já jsem mimo?
Dík. |
| |
|
| | | MSFS A320 (FlyByWire Simulations) Klapky 15. 10. 2020 / 15:16 | |
| | Asi by bylo dobré i popsat, co se ten autopilot pokouší splnit, v jakém režimu vlastně letí. Sleduje to, co mu nakroutíš na hlavním panelu (nevím, jak se to u airbusu správně jmenuje), nebo sleduje profil trasy, kterou máš v MCDU? |
| |
|
| | | | MSFS A320 (FlyByWire Simulations) Klapky 15. 10. 2020 / 15:44 | |
| | Situace:
vzlet - heading set, altitude set (3000), speed managed (FMS spočítá speed např.163), flaps 1, AP of, ATHR on.
1)Vystoupám do 1000, AP on.
2)Stabilně stoupám do 3000, speed set na 185
3)letím speed 185, alt. 3000, vše ok.... flaps zasunout...
4) a s letem je konec
Zkoušel jsem nejrůznější variace, rychlostí, klapek, výšek, výsledek je vždy stejný, jak šáhnu na klapky je hotovo |
| |
|
|