Samozrejme ze mam nastavenu maximalni moznou realitu. Uz ve FS 3 byl navod na vyvrtku - stacilo ale vycentrovat rizeni a letatdlo se okamzite srovnalo. Tezko rict, jestli neslo o normalni sroubovici. MSFS 98 se chova zcela stejne.
Nevim jak ktere letadlo lita, verim, ze napr. akrobaticka letadla se z vyvrtky dostavaji snadno. Ale maloktere letadlo se z ni dostane samo. A u letadel jako Albatros nebo Mig 21 bych ocekaval, ze to bude velice obtizne.
Proste letim na minimalni rychlosti s nosem mirne nad obzor. Pretahnu - naskoci stall warning - nos zacne lehce klesat. Jiz v teto fazi ve spouste simulatoru zacne nos uhybat a je tezke ji udrzet rovne - jde to proste do vyvrtke samo. V MSFS zkousim padely i kridelka na stejnou stranu, nebo proti sobe, jenom pedaly, jenom kridelka - vzdy to celkem klidne prejde do padu pridi napred, rychlost se zvysi a stall warning zmizi.