| | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 17:08 | |
| | Dobrý den, jaký je správný postup při přistání IFR podle autopilota (asi něco dělám špatně).
Podle tutorialu na Youtube u A320 na FS2020.
1. Na začátku procedury zapnout LS
2. Snížit rychlost + klapky
3.Nastavit brzdy
5. Stisknout LOC
6. Stisknout APR
7. Podvozek
Předem se omlouvám jestli jsou tam nějaké blbosti, ale učím se .
Díky za trpělivost |
| |
|
| | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 17:16 | |
| | | |
|
| | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 17:52 | |
| | A320 v MSFS je zatím plný chyb, nemá smysl učit se novou proceduru zrovna na něm, protože ještě nefunguje tak jak má. Jinak pořadí úkonů jsi vypsal víceméně správně, ale zatím to nejde pořádně trénovat na MSFS Jinak chybí tam ještě zaarmování spoilerů a nastavení autobrake bych řekl, že se dělá až po vysunutí podvozku a stejně tak APR by měl být už s podvozkem nebo minimálně před zachycením GS by měl být podvozek venku. Ještě je tam samozřejmě potřeba před zapnutím LOC mít naladěnou frekvenci ILS příslušné dráhy a nastaven její přesný kurz. I když to všechno uděláš, tak potom pár stovek ft nad zemí bys měl přejít na manuální řízení, nejsem si jistý, jestli zrovna autoland už je funkční. |
| |
|
| | | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 18:01 | |
| | Před zachycením GS podvozek venku? Proč? Leda tak u Tupláka |
| |
|
| | | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 18:14 | |
| | Do začátku Áčko v FS stačí, pokud se moc často nevyskytují vyloženě chyby, jako výpadky avioniky, levýho motoru...a tak ..což se momentálně bohužel někomu děje |
| |
|
| | | | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 20:07 | |
| | Ne, tohle zrovna se neděje Ale chyby v avionice tam jsou. Tuším jsem na vasimu četl, že se to celou dobu drží ILS, ale chvíli před přistáním to uhne mimo dráhu |
| |
|
| | | | | | Správný postup při přistání IFR 8. 10. 2020 / 17:22 | |
| | čauky měl bych taky jeden dotaz. MSFS B787 default. Přistání ILS. Zachytí vertikální paprsek, stisknu APP, letadlo navádí správně. Horizontální paprsek při vycentrování mi neshodí ALTI HOLD, a letadlo pokračuje stále ve 2000ft. Jen prosím o jednu věc. Letadlo je blbě nebo já jsem blbě ? Děkuji |
| |
|
| | | | | | | Správný postup při přistání IFR 8. 10. 2020 / 18:20 | |
| | Nejsem sice uživatel MSFS, ani jezdec na dreamlineru, ale mám pocit, že tam nezapínáš všechno. Pokud to jde, měl bys zapnout LOC - to je směrové vedení, na ILS břevnech je to svislé rameno. APP mode ti bude sledovat sestupový paprsek. A mám pocit, že není možné, aby se APP mode aktivoval bez LOC. Respektive takhle, umím si představit spoustu situací, kdy by bylo nejlepší, aby APP mode bez LOC skutečně nefungoval |
| |
|
| | | | | | | | Správný postup při přistání IFR 8. 10. 2020 / 19:26 | |
| | No zapnutí LOC mám v bodě 5. Jediná chyba která mě napadá je , že jsem nezadával frekvenci ILS, protože jsem předpokládal , že je zadaná již při tvorbě letového plánu. Musím si to ještě ověřit. Ale děkuju |
| |
|
| | | | | | | | | Správný postup při přistání IFR 8. 10. 2020 / 19:37 | |
| | Pravdepodobne to bude Tvuj problem. A kdyz pristavas mas tam to navadeci okno (predstavuje idealni sestupovou rovinu a kontroluje Tvoji rychlost-moc rychle cervena barva OK modra barva). |
| |
|
| | | | | | | | | Správný postup při přistání IFR 8. 10. 2020 / 20:42 | |
| | Já jsem reagoval jen na netopýrovy potíže |
| |
|
| | | | | | | | Správný postup při přistání IFR 8. 10. 2020 / 19:55 | |
| | Děkuji moc za vysvětlení. LOC tam je , tuším, že i funkční, zatím jsem ho nepoužil.....Díky za pomoc. |
| |
|
| | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 19:13 | |
| | | |
|
| | | | Správný postup při přistání IFR 7. 10. 2020 / 19:22 | |
| | ještě doplním, že v jednom videu pilot zmiňuje, že AP default modelu ale i modifikované verze, je nereálně agresivní. |
| |
|
|