FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi Jeden příspěvek | Celý strom
Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 20:16
Tapi   
2:10 (i s úvodními videi) proti původním min 3 min - to je o třetinu rychleji, dobré!
Zrychlena byla závěrečná část načítání hry, která následuje po kontrole updatů.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 20:30
xWing   
To mas FS2020 na klasickom HDD.
Dve minuty som necakal ani v alfa verzii.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 21:57
Tapi   
Měřil jsem od klinknutí na ikonu až po zobrazení základního menu ("press a key" ihned odklikávám).

Když měřím po startu PC, tak náběh trvá 2:30, když spouštím sim podruhé (bez restartování) trvá náběh pouze 1:50.

FS2020 mám na disku C (SSD NVME) s rychlostí čtení 2080/1300 MB/s (sekvenční/náhodné) a Packages na disku SSD 1TB 520/500 MB/s.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 23:22
oldboy
Ahojte, co je to za patch? Nejprv me stahl nejakych 650 MB a pri novem spousteni FS2020 chce stahnout dalsich 106 GB? Je to tak spravne?
Musim podotknout ze mam FS2020 na C:/ (dajakych 600kB) a zbytek zastupcove a hlavni cast na F:/ (nove SSD 1 TB) nejakych 150 GB.
Vubec nechapu proc je ta instalace tak komplikovana. Jednoduse proc se ten FS2020 nemuze kompletne nainstalovat na ten SSD F:/
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 23:45
Tragédie v JRD
tech 650 mega je základ... exáč fsky + nejnutnejsi data.

tech 100giga navíc jsou .. data - letadla, scenerky apod.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 06:25
xWing   
Karol, to bolo 11,5 GB ne 150GB
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 10:15
spagros
Záleží jakou máš zakoupenou verzi, počet letadel a letišť. Tudíž někdo měl 11GB a někdo 15 GB, nula tam přebývá.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 10:22
xWing   
Jo, mas recht, ja mam len tu zakladnu verziu.
 

Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 21:41
Milan Lisner   
A ty 2min jsou do jakyho momentu?
Uz tam mam taky ten posledni patch, nevim, jestli se zrychlilo nacitani, to jsem si pred tim nezmeril, mozna asi jo. Ale hlavne se mi zda, ze se zlepsilo FPS za letu a uz to tolik nezacukava a nezadrhava, t.j. to FPS je zda se plynulejsi.
A to porad na mym 5 let starym PC, ktery neni uz nejaky extra herni delo.
Takze tam asi opravdu neco zoptimalizovali.

Zmeril jsem cas nacitani a bylo to:
1:45 do "Press any key"
3:30 do zobrazeni hlavniho menu s mapou
4:50 do nacteni letu a stani na draze
 

Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 21:49
lulinak
mno vidis, takze mas stale cest hrat hru se spolehlive nejdelsim nahravacim casem jen se dostat do menu, a to jsem si kdysi myslel ze Diablo 3 s silenou jednou minutou je totalni fail
 

Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 22:28
Milan Lisner   
No, jo, to je dobrá čest
Ono Xplane nebo DCS na tom nejsou o moc líp.
Ale plánovaný nový PC s rychlejšíma SSD diskama to doufám trochu zlepší ( tedy doufám , že víc než jen trochu ... ).
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 18:47
Aldaran
nojo... zmlsaný mlaďoši... Kdybys zažil kazeťák, ZX Specrum, 15min nahrávání s 75% pravděpodobností na konci hlášky "tape loading error", nechávaly by Tě jednotky minut naprosto klidným.
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 18:50
xWing   
Ze 15 minut Pche...
Nahraval si v minulosti hru Rescue on Fractalus na Atari ?
Tam to islo 40 minut original rychlostou 600 baudov
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 18:50
Tragédie v JRD
R Tape Loading Error? Legenda
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 18:57
Aldaran
Já Ti dám legendu... mám to vryté do paměti a ještě pamatuju věci které jsem rozbil... jednou jsem vrazil šroubovak na štelování hlavy v kazeťáku do něj tak, od projel od horního krytu. přes repák desku až přes spodní až zaryl se do stolu.
11084 B / 413 x 550 / error.jpg
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 19:28
Jetson
To kecáš. Na Spectru/Didaktiku, to od spuštění kazeťáku a zapálení cigára Petra až k hlášce tape loading error OR spuštění hry, trvalo přesně k filtru. Tedy cca 5-7 minut.
 

Spektráč 15 minut nahrávání, takový luxus! :)   17. 9. 2020 / 19:42
OndraT
Let's go deeper, captain.

Kdybys měl 8-bitové Atari, které bez Turba mělo přenosovou rychlost myslím 300 baudů z/na kazetu a to se stejným rizikem či náchylnosti k chybovosti, jako tomu bylo třeba u přenosové rychlosti 2000 baud (na Atari základní rychlost Turba, dalo se dostat až do 8000, akorát nebyly kazety, co my to unesly - řikalo se tomu "normal" a jedna kloudnější hra zabírala jednu stranu devadesátky kazety, tak by tě 15 minut nahrávání na Spectru nechalo ledově klidným .
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 21:00
lulinak
jojo, na didaktiku jsem kdysi vyrost, kopirovaci programy, supr hry radsi rovnou na dve kazety, 5 minut nornalni loading, na magnetaku pocitadlo a pekne psat kde se gameska na pasce nachazi, tywoe to byly casy, clovek si vazil vseho protoze nemel skoro nic, dneska maj vsechno a nevazej si tak nejak niceho
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 21:38
JirkaK
Pokrok nezastavíš
 

Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 22:47
Stew
Gargantua a Pantagruel - snad si správně pamatuju ty nej kopírovací programy pro Didaktik Gama, které uměly používat těch neuvěřitelných 80kB RAM ve dvou přepínatelných bankách
 

Fs2002 po dnešním patchi   18. 9. 2020 / 01:18
OndraT
Famózní Didaktik Guma, socialistická modifikovaná kopie Spectrum+

80kB přepínatelné banky ... Na Atari jsme měli něco, co se jmenovalo Q-Meq a jestli se nepletu, byl to stejně famozní počin postkomunistického východu (autor Atari klub Rožnov p.Radhoštěm), podobně jako bylo Turbo pro Atari (J. Richter, pozdější zakladatel Jiří Richter Computers alias JRC, které sna ještě dnes existuje, ale samotný JR jaký k tomu má dnes vztah natuším). Q-meq bylo rozšíření z 64kB na 320kB, ale vlastně to byl takový RAMdisk, resp. šlo přepínat banky po 64kB.

To byly časy. Dneska jak se něco nahrává déle jak minutu, tak nám začínají vrzat palce u nohou .
 

Fs2002 po dnešním patchi   18. 9. 2020 / 07:31
JirkaK
Nicméně Spectrum 128 mělo ty banky daleko zajímavější, jedna 16kb byla i pro rozsah 16-32kb, tedy včetně videopaměti, velice snadno se dělal double buffering, bez toho byl problém přenést celé video data v rámci zatemňovací periody, holt to nemělo tak rychlé paměti a necelých 7kB dat přesunout tak rychle nešlo. Porto hodně her měla různě velké výřezy obrazovky aby toho nepřekreslovaly tolik.
 

Fs2002 po dnešním patchi   18. 9. 2020 / 01:04
OndraT
Tak tak, to byly časy, byli jsme rádi za popisovací papírek v obalu kazet, kam jsme si psali časy počítadla, omg, na počítadlo s jeho tlačítkem RESET jsem už docela zapomněl
 

Fs2002 po dnešním patchi   18. 9. 2020 / 07:25
lulinak
a kdyz jsem mel pujcenou kazetu od nekoho jinyho ktera byla nahrana jinym magnetakem tak to obcas nechtelo nacist,me pomahalo zmenit uhel mezi cteci hlavou a kazetou, a to tak ze jsem tlacil na cudlik co kazetu vytahoval, a tim ji za chodu mirne pricil a melo to jinej zvuk.... a tywoe kdyz se to treba na desatej pokus podarilo do kopirovaciho programu v poradku nahrat, to bylo jak narozeniny, protoze gameska byla konecne doma....
a vite na cem jsem pred 20 lety stravil na didaktiku nejvic casu? Tomahawk, F19 a Elite, a pak trochu z jinyho soudku jeste Sentinel
 

Fs2002 po dnešním patchi   18. 9. 2020 / 17:10
Jetson
Ty jsi po každěm "tape loading error" nešteloval hlavičku kazeťáku?? OMG to je teda úroveň.
 

Fs2002 po dnešním patchi   18. 9. 2020 / 18:07
JirkaK
To záleželo na kvalitě magnetofonu, německá ELTA to chtěla snad pokaždé, ale poctivá česká tesla, nebo co to bylo... bylo to velikosti walkmanu ale přímo navržené na načítání dat do počítače. Tam jsem našteloval jednou a pak už to svištělo furt. Stačilo jednou za čas tu hlavu vyčistit lihem nebo co jsem na to dával.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 22:02
Luděk Ch.
Se vracíme k FS2002? To už je trochu retro, ne? Ve skutečnosti to není FS2002 a dokonce to není ani FS2020, ale oficiální název to má MSFS, popř. MFS (Microsoft Flight Simulátor). Nemá to žádný přívlastek roku
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 22:04
Tapi   
Vím, uklikl jsem se ale editovat na tomto fóru zdá se příspěvek nelze, tak sorry no... věřím, ale že všichni pochopili
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 07:21
Luděk Ch.
Jasný, pochopili
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   16. 9. 2020 / 22:02
AlesCZ
Mě je to jedno. Zapnu to a jdu si zapálit.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 16:57
jožo
Robíš chybu. Fajčenie [kouření] výrazne skracuje cigarety.....
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 10:04
jk
Výtečný patch, ano loading je rychlejší a tím pro mě výčet přínosů končí.
na 2 spuštění - 1 pád aplikace, FPS: tak to je úplně v prd...
Na mých testovacích pozicích (např LFPG) po update pokles FPS o 50%. Když otevřu okno Weather mimo aplikaci, okamžitý nárust FPS o 50%, zavřu okno Weather, to se vrátí do aplikace, pokles o 50%. Co vlastně jako řešili v tom patchi, když pitomý dialog pošle FPS do kolen?
Okno s ovládáním kamery se nezobrazuje.. atd.
Těším se na další vylepšení od vyděšených tvůrců drhnoucích rypákem zem pod bičem manažerů Microsoftu.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 10:12
jk
Update:
pootevíral jsem všechny Dialogy/Okna mimo aplikaci simulátoru a minimalizoval jsem je. MSI Afterburnes ukazuje na 4K Ultra seting 120 FPS, to je co??
Pocitově je FPS tak 20.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 10:25
xWing   
Toto robi aj X-plane 11.
Ked prepnem nejake okno mimo XPL, tak mi hned vyskakuje FPS aj na 70-80
Ale su to len cisla, realne ten XPL na 70-80 FPS nejde, lebo vidi,m ze to trha ten obraz ako pri povodnych FPS.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 10:30
lulinak
tak ca po hodine testovani - FPS down ca 15-20 procent (subjektivne, ale letam stale ty same VFR lokality se stejnym pocasim a mam v prumeru o 4 FPS mene), baraky uprostred silnic uz nejsou, a mam pocit ze tam pridali sloupy vysokeho napeti, anebo jsem si jich predtim nevsimnul.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 13:10
oldboy
Konecne, ze pridali stozary VN. To tam nebylo a jeste kdyby do kazde vesnice pridali kostel to by bylo a samozrejme dalsi veci co tam nejsou.
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 13:51
lulinak
na kostely jsem uz zalozil wishlist na jejich foru, tak votujte aby to propadlo sitem....
https://forums.flightsimulator.com/t/churches-add-to-each-village-city/272086
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 14:22
oldboy
To je fajn i ja jsem to reklamoval. Ted mam jiny problem s patchem. Uz asi hodinu stoji a nic se neinstaluje. Viz obrazek. To vypada na odinstalovani a novou instalaci.
29150 B / 670 x 384 / Instal patch.JPG
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 17:19
OK-MSS
Ano přidali stožáry. VN a VVN (velmi vysokého napětí). Až doplní vodiče, tak se máme do čeho zamotat
 

Rychlost spuštění Fs2002 po dnešním patchi   17. 9. 2020 / 20:47
AlesCZ
Mě občas nenaskočí horní MCP displaye.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ