Když si procházím aktuální "nedostatky" FSXX z pohledu uživatelů na různých fórech, tak tipuji cca třetinu těchto věcí. Namátkou chyby ve funkcích AP, přehnaná nebo naopak žádná reakce letadla na vítr, bugy launcheru, rozhraní, grafické glitche ve zpracování krajiny, nerealistické LKPR s "vyžehlenými letadly", někde jsem zase potkal z letadla vymodelovanou budovu (Ne nebylo to v ČR), divné nebo úplně chybějící SID/STAR u A320, hafo nefungujících přepínačů (nebo někdy některé páčky a tlačítka úplně chyběly - ale jindy zase byly OK), nefungující Direct To funkce, úplně chybějící volba VOR/NDB, ILS atd. přiblížení, nemožnost dělat změny letového plánu jinde než v menu (což mě mimochodem točilo hodně), absence IRS Align, co letiště to pojížděčky úplně mimo mísu - značení vůbec neodpovídá dle charts.
Nemyslím si, že bych reportoval nesmysly, spíše věci které jsem vnímal, že mi opravdu vadí a vnímám je jako překážku pro možné použití třeba pro IFR lítání na IVAO.
Já tomu fakt dával šanci velkou i přes to, že jsem se tady snažil třeba Luďka tahat za nohy zpátky na zem. A pořád si myslím, že technologii zmáknutí krajiny a počasí nemají špatně načatou, ale vím jak těžko se odlazují takové ty subtilnější mušky - typu proč to z pouliční lampy namodeluje Menhir apod. První patche se zaměřují spíše na klienta (u kterého jsem byl překvapen na to kolik lidí s ním mělo problémy - negativní recenze na steamu jsou například z 80% kvůli tomu, že lidi to nedokázali stáhnout a rozběhat). Dobré je, že nějaké patche vůbec jsou (éru jednoho až tří patchů jako u FS2004 a FSX si fakt neumím u FSXX představit). Jak moc a zda vůbec budou ladit letové modely, funkce letadel, ladit chyby v "krajině" a na letištích, to je ve hvězdách i když to, že vylučují z feedbacku zkušené simptáky by o něčem napovídat mohlo. |
|