FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Predstaven RTX 30xx Jeden příspěvek | Celý strom
Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 20:31
Raymy
uz jsou predstaveny nove Nvidia GeForce RTX 30xx. Podle me to zni zajimave.

https://youtu.be/E98hC9e__Xs
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 20:50
spagros
Jo, ten kdo nevydržel tak si může drbat hlavu. 3070 za 500 babek a stejný výkon jako 2080ti za 1200 babek. Tak to je bomba.
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 20:54
oldboy
Sledoval jsem to a bylo to velmi poucne. Urcite se budu zaujimat o ten model 3070.
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 20:56
Raymy
Mam to stejne a ted si gratuluju ze vsemozne komplikace mi upgrade PC odsunulo az na dobu poslednich tri mesicu 2020
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 20:58
oldboy
Jj nekdy je lepsi pockat (vydrzet).
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 22:18
Raymy
Sakra, ted si drbu hlavu s tim jestli mam celej svuj budget smerovat na nove PC, nebo se drzet planu a sice koupit PS5 a zbytek budgetu do PC. Jako nejsem kovanej v technickych vecech, ale pohledem trosku "pokrocileho laika" se mi zda ze s budgetem 32 500,- CZK postavim vice nez slusne herni PC v kombinaci Intel Gen 10 + RTX 3080
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 22:22
Raymy
I kdyz otazka je jake ceny tech karet budou u nas. A prepsal jsem se, mel jsem na mysli RTX 3070
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 23:13
JirkaK
13999 3070
18999 3080
40999 3090

Oficiální ceny za které si to budeš moct koupit na NVIDIA shopu, stejné ceny budou držet velcí prodejci, aspoň pokud se bavíme o referenčním designu.

Takhle to bylo vždy, Třeba ta má bývala 1080 stála přesně 21400 korun u NV a přesně za tu ji prodávaly všechny velké české eshopy.
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 23:13
JirkaK
https://www.nvidia.com/cs-cz/geforce/graphics-cards/30-series/?nvid=nv-int-cwmfg-40672#cid=gf73_nv-int-cwmfg_cs-cz


tady to máš "černé na bílém"
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 23:11
JirkaK
32500 za 3080 a Intel, dyť jen kvalitní zdroj tě bude stát 3000, chlazení procesoru taky něco spolkne a už jsu na limitu, kde máš case, paměti, disk a... navíc PCIe4 začáná mít s těma kartama smysl když se o nahrávání a dekompresi bude starat grafika a ne CPU a RAM
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 23:27
Raymy
Vsak jsem pak dodal ze jsem se upsal a mela tam byt 3070. Ceny jsem chvilku na to nasel v clanku na CZC. Jako ja asi nepotrebuju to mit uplne top co se tyce hluku atp, hraju v 90% sluchatka. A s tim co mam ted to horsi urcite nebude Postupne mi vsechno pomalu dosluhuje a ta hlucnost je dost velka, ale zvyknul jsem si.

Takze update je Intel i5, RTX 3070. A dodam ze nemam v planu hrat si s OC cehokoliv, proste jak mi to daj, tak to bude
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 23:54
JirkaK
I tak mi přijde 32,5k málo. Počítám taktovací CPU a desku, to je takových 13 tisíc 14 grafika, jsi na 27. Zdroj, jsi na 30... Paměti 32GB 3,5, bedna něco levnějšího 2, SSDčko aspoň 1TB 3, chlazení CPU... jsme na cca 39-40 tisících.
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 23:59
Raymy
No jenze ja nemam v planu komplet novy. Disk, bednu, zdroj a ram mam. Vylozene jdu po upgradu deska, CPU a GPU a chlazeni
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 00:02
JirkaK
pak asi ok, pokud ten zdroj stojí za řeč
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 00:04
Raymy
Ted presne nevim tu typ atp, ale je kupovany pomerne nedavno 750W BeQuiet
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 01:37
JirkaK
tak to bude nejspíše 9 nebo 11, to je v poho
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 05:43
Raymy
Jj presneji je to Be quiet! Straight Power 11 - 750W
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 06:15
Raymy
Sakra, ted koukam (nejak to ne a ne dostat z hlavy to upgradovani od vecera) jestli se nahodou spis nevyplati kombinace Ryzen+RTX30xx
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 07:35
Raymy
Tak mi vypadlo cca toto

AMD Ryzen 5 3600XT
RTX 3070
2x 16gb DDR4 3200MHz CL16

To uz by na solidni politani s peknyma detailama pri 1440p stacit mohlo ne?
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 09:28
franta123
Ta pamět na Ryzen by měla být 3600...
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 09:37
Raymy
OK to asi neni problem vymenit. Vlastne poznam rozdil v CL15,16 a 18?
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 11:54
JirkaK
Chceš co nejnižší CL, ale brát 3600 s CL pod 17 je ekonomický nesmysl stejně jako 3200 CL14..

Ryzen 3600XT? To fakt chceš kupovat když stejně na ryzenu zapneš Auto OC a skončí to všechno na stejném výkonu? Jako proti gustu... ale XT je fakticky možná o 1% výkonnější než X a verze bez X fakticky dožene oba s OC.

Grafika na 1440p stačit bude, to by stačila i 2070S, stejně to brzdí CPUčko
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 11:57
Raymy
Ja prave nevim, proto se radsi ptam na nazor
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 12:03
JirkaK
Jako nezkazíš tim nic, ale koukni třeba na recenzi Gamer Nexusu na XT řadu. XT řada je dobrá protože X řada snížila cenu

Faktický rozdíl je bez měření nepoznatelný, rozdíl ceny jsou desítky procent. Proč koupit místo 3700X 3800XT když za cenu 3800XT koupím 3900X a budu mít o 4 jádra navíc, to za to 1-2% výkonu na jádru u 3800XT nestojí.
 

Predstaven RTX 30xx   1. 9. 2020 / 21:24
JirkaK
A prvná ukázka performance od Digital Foundry - https://www.youtube.com/watch?v=cWD01yUQdVA&list=WL

v rasterizaci nějakých 65-80% podle titulu, s RT/DLSS i dvojnásobek. V rasterizaci je tedy posun zhruba jako byl mezi Maxwel a Pascal generací.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 07:35
Tapi   
Bude i v simech využitelná proklamovaná DLSS AI AKCELERACE?
Pokud ano, mohlo by to znamenat možnost dostat se s 3080 ve WQHD rozlišení na 60 FPS i v MS2020, co myslíte?
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 07:36
Raymy
To by me taky zajimalo, i kdyz asi jeste poradne nechapu o co vlastne jde
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 08:39
Tapi   
Viz třeba zde (až ke konci článku)
https://www.cnews.cz/directx-12-ultimate-dlss-2-0-proc-chtit-gpu-geforce-rtx

Pokud to chápu správně, musí DLSS a) podporovat hra a b) hra musí běžet na DX12,
takže FS2020 zatím asi nee...
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 09:20
spagros
To je feature pouze nVidie stejně jako rtx core. Myslím si že ani jednu věc ms20 nebude podporovat. Microsoft spolupracuje při vývoji spíš s AMD(xbox) , tak když se podíváš co nová architektura RDNA2 bude podporovat tak spíš uvidíš budoucnost.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 11:10
neletec
RTX je pouze implementace MS DXR standardu dle nvidie, DXR podporuji i RDNA2 grafiky v konzolich, tak proc by ne? Uvidime co prinese za par mesicu AMD....

Kazdopadne soucastne konzole jsou take zalozeny na AMD a cetl jsem vsude jak to vsechno ovlivni a vsechno bude podle AMD a Nvidia je v prdeli a skutek utek.... Ubehlo par let a AMD nic neovlinilo, proc by to melo byt tentokrat jinak?

 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 11:59
spagros
Jiné je to v tom že se sjednotil API DX standard konzole a PC což zatím nikdy nebylo.
Nvidia je leader o tom žádná, AMD se poslalo samo do kopru před 5lety,kdy skoro zrušili grafickou divizi a důsledek je vidět do dneška. Nvidia napálila ceny a byla bez konkurence. Teď konkurenci čekají a myslím, že vzali těma cenama trochu AMD vítr z plachet. Jinak implementace RT je standart, ale nikdo to nechtěl dělat pro pár lidí co si koupili RTX karty, po sjednocení API bude vše mnohem jednodušší a dostupnější pro masy, a tím pádem to bude zajímavé i pro tvůrce.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 16:31
neletec
Minimálně u MS běží Xboxy na derivátu win 10, tedy klasické sjednocené DX API a za ta léta se AMD nestalo leaderem, který udává trendy ve hrách, jak bylo předpovězeno, tak nevím proč tentokrát by se to mělo stát....
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 19:13
JirkaK
Tak těch konzolí zase tolik není ve srovnání s diskrétními grafikami. Letos bylo prodáno něco přes 110M PS4, XBOXu se prodává méně, ale i kdyby to bylo dohromady 200M od roku 2013. to je něco přes 28,5M/rok

Typické prodeje diskrétních grafik AMD a NVIDIA jsou přes 10-11M čtvrtletně, tedy přes 40-44 milionů ročně, takže 280-308M za to období. Tyhle major konzole jsou v minoritě.

Když vezmeme aktuální tržní podíl 80% pro NV, tak overall AMD vs NV jsou na tom počtem kusů podobně
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 20:02
spagros
Motáš hrušky a jablka dohromady. Za prvé jsem říkal RTX a ne každá prodána grafika byla herní že.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 20:27
JirkaK
reaguji na neletce a to že konzole nediktují to co bude na PC. Někdo tvrdí že konzolové hrané převyšuje hraní na PC, ale to dle prodaných kusů nesedí protože grafik do PC se prodává více než konzolí
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 19:56
spagros
To nevím jestli někdy bude leadrem a ani jsem to neřekl, naopak jsem napsal, že Nvidia je leader.
S tím API dx12u jsem to myslel tak že při vývoji této architektury spolupracovali AMD a Microsoft např. Jak bude fungovat RT a další nové funkce. Ale to zároveň neznamená, že by měl výhodu oproti Nvidii ta se na tom také podílí.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 20:28
JirkaK
Na DX12 samozřejmě pracovali i lidé z NV, a kdyby tu byl další vendor, bude pracovat taky, je to v zájmu všech
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 21:47
spagros
Vždyť to tam píšu, že spolupracovala i Nvidia.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 12:21
JirkaK
Spíše spolupracují s AMD? Proč by to dělali? XBOX není od AMD ale od MS.

Proč by v Asobo měli sedět lidi z AMD? Pokud tak tam budou sedět lidi, tak z Microsoftu, To že ten HW navrhlo AMD neznamená že pošlou lidi vývojářům her pro XBOX. AMD nemá nic společného s Asobo a jejich hrou na XBOX, proč by AMD platilo své lidi aby tam u nich seděli?, to samé kdyby to bylo na PS5, co by tam dělali lidi od AMD, když PS5 vyrábí Sony ne AMD.

Jinak RTX je samozřejmě technologie NV, což je velká škála věcí, od RT implementovaný přes DXR nebo DX12 ultimate, Vulkan RT..., přes AI akcelerované featury, například ten RTX broadcast, stejně jako specifické knihovny které poskytují vývojářům snazší implementaci toho všeho, v podstatě něco jako GameWorks či VR works.

Co bude RDNA2 podporovat zatím nevíme, tedy víme že bude uměr DX12 feature level 12_2 DX12 Ultimate, víme že umí streamovat z disku přímo do paměti jako nové Ampere od NV, víme že bude mít HW akcelerované výpočty RT.

No a to je asi vše co víme, nic konkrétního. Navíc třeba současný herní RT tam nepoběží, protože hry implementovaly vesměs RTX od NV, což je nadstavba, kterou si AMD asi licencovat nebude, takže to co dneska běží na NV nepoběží na AMD, snad krom BFV, který má snad používat DXR nikoli RTX.

No a zda přijde AMD s rekonstrukcí obrazu přes AI a dokáže to prosazovat efektivněji než NVIDIA je dost otázkou. Má na to AMD vůbec peníze, chtějí zvyšovat marže, nemohou utrácet výrazně víc. AMD má ale vyspělejší 7nm proces, RDNA2 bude na jeho vylepšené variantě, wafer rozhodně nebude tak výhodny jako obstarožní 8nm proces Samsungu, což je jen vylepšený 10nm proces. I když AMD čipy budou o něco menší díky lepšímu procesu tak ten wafer bude stát víc a náklady na čip budou pořád vyšší.

Dle mě ceny NVIDIA karet nyní jasně reflektují

1: nové konzole, za cenu konzole člověk dostane teoreticky výkonnější grafiku, takže kdo zvažuje konzoli místo počítače protože výkonné grafiky jsou drahé ztratí argument

2: dává minimální prostor pro AMD aby mohlo přijít s něčím co bude mít lepší poměr cena/výkon.


Když vezmeme že

3070 je cca výkon 2080Ti za 500 dolarů a 3080 je cca 70% nad 2080, tz. cca 40% nad 2080Ti, tzn 40% nad 3070, tak poměr cena výkon u 3070 a 3080 vychází identický, 3080 je o 40% výkonnějš a stojí o 40% více.

To tu dlouho nebylo, 80 řada byla vždy méně výhodná než 70.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 12:34
spagros
Proč by to dělali? Myslíš že může něco dělat tělo efektivně bez mozku? Asi ne co?
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 13:28
JirkaK
Čipy do konzolí je vývoj na míru, přijde zákazník a řekne si co má umět. A někdo mu to dodá.

AMD čipy do konzolí navrhuje na základě požadavků zadavatele, proto se liší čip pro XBOX a pro PS, prostě MS chce po tom čipu něco jiného než Sony. Navíc AMD ani ty čipy nevyrábí. Proč by měli posílat své lidi k někomu kdo si objednal čip na míru svých potřeb ne potřeb AMD budou mu říkat jak má použít to co si sám vymyslel a ví proč si to vymyslel?


Vývojář konzolové hry, pokud potřebuje pomoc osloví vendora konzole - Sony nebo MS a ti jim dodají lidi kteří jim s vývojem pomohou. Ti pokud potřebují mají teoreticky k dispozici pomoc AMD coby dodavatele.

Jde o to že MS/Sony má slomluvu s AMD ne s TSMC která vyrábí čip. Stejně jako vývojář hry nemá smlouvu s AMD ale s MS/Sony takže proč by mělo zasahovat AMD.

 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 12:01
JirkaK
To je otázka na Asobo ne na mě. Je třeba stále DLSS integrovat ve hře, ale není to takový problém jako u DLSS 1.0.

Počítám že pokud není deal od NVIDIA, tak vydavatel bude muset zaplatit kapacity NV k učení AI. Výhoda DLSS 2.0 je že není třeba dodávat 64k podklady a na naučení stačí 16k - to musi dodat autor hry do NV a Jáchym to hodí do stroje a za čas z toho vypadne vytrénovaný model a ten se dostane do driveru a akceleruje ho grafika doma v počítači.

Nevím ani zda bude možné efektivně tu AI vytrénovat na tak specifický úkol - rekonstrukci vzhledu celého světa. Čím uzší bude rozsah toho co je třeba rekonstruovat, tím lépe to jde tu AI naučit.

Na 60FPS bude problém se dostat kvůli procesoru v max kvalitě nehledě na rozlišení, grafika s vyšším rozlišením problém není 2080Ti tu máme už dlouho. Tzn výkon na WQHD bez DLSS ta 3080 bude mít levou zadní, ale procesor mu to nedá.

 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 13:33
Tapi   
OK, dík za odpověď.
Njn, věčný problém: když se člověk zbaví jednoho "bottleneck", vznikne druhý
Po příchodu dostatečně silných grafik 3xxx tedy nezbude než čekat na posun výkonu v oblasti CPU... Snad se Intel za dva roky pochlapí s příchodem 7nm CPU... A třeba nakonec těch 60 FPS na ULTRA za pár let ve FS2020 dáme
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 13:38
JirkaK
7nm CPU Intelu?

Jak výrobní proces souvisí s výkonem. Však Intel umí z 14nm třískat výkon větší než AMD z 7nm. Jádra AMD prostě nejsou silnější než jádra Intelu. Realita. Rozdělení na čiplety sice dává prostor škálovat jádra, ale to nejde donekonečna, jednak efektivní využití jader dost vázne. Málokdo potřebuje pře 4-8 jader, máloco - sw umí využít více jader.

Za dva roky bude stejně irelevantní výkon dnešního Ampere protože to už budeme diskutovat o generaci po Ampere.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 16:27
neletec
AMD uživatelé jsou naprosto posedlí "hrou" Cinebench R20, to je tak jediné co na tom s úspěchem hrají
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 16:28
Tragédie v JRD
čím víc jader... tím víc adidas
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 19:54
Luděk Ch.
Co jsem tak četl, tak DLSS 2.0 má oproti 1.0 zásadní výhodu v tom, že ho právě není potřeba trénovat na konkrétní hře. Takže vývojář nemusí nikomu nic dodávat.
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 20:25
JirkaK
Potřebuje součinnost vývojáře a nikde jsem neviděl prezentaci NVIDIA kde by bylo něco takového řečeno, naopak všude a to i včera jasně šlo že se to učí ze super resolution 16k DLSS 1 bylo učené tuším na 64k
 

Predstaven RTX 30xx   2. 9. 2020 / 21:47
Luděk Ch.
Podle mě je řečeno docela jasně, to že DLSS 2.0 na rozdíl od 1.0 využívá AI trénovanou univerzálně a nepotřebuje individuální trénink na konkrétní hře. Viz.: https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/59731-nvidia-dlss-2-0-tak-ma-vypadat-chytre-vyhlazovani nebo přímo u nVidie: https://www.nvidia.com/cs-cz/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/
 

Predstaven RTX 30xx   3. 9. 2020 / 00:09
JirkaK
Jenže to je jen část pravdy. https://www.anandtech.com/show/15648/nvidia-intros-dlss-20-adds-motion-vectors

Klíčová věta: "DLSS 2.0 still needs to be integrated on a per-game basis, even if the per-game training is gone"

A celá citace

The catch to DLSS 2.0, however, is that this still requires game developer integration, and in a much different fashion. Because DLSS 2.0 relies on motion vectors to re-project the prior frame and best compute what the output image should look like, developers now need to provide those vectors to DLSS. As many developers are already doing some form of temporal AA in their games, this information is often available within the engine, and merely needs to be exposed to DLSS. None the less, it means that DLSS 2.0 still needs to be integrated on a per-game basis, even if the per-game training is gone. It is not a pure, end-of-chain post-processing solution like FXAA or combining image sharpening with upscaling.


Pozitivní je že MSFS používá Temporal AA tudíž má zatím největší šanci získat DLSS podporu oproti X-Plane nebo P3D které používají Supersampling AA.
 

Predstaven RTX 30xx   3. 9. 2020 / 07:38
Tapi   
To jako že by DLSS, tedy v případě pdopory, fungovala i když MSFS neběží na DX12?
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 12:33
Luděk Ch.
Samozřejmě ideální stav by byl, že by DLSS bylo schopno pomocí AI upscalovat jakoukoliv hru, že by potom ve hře vůbec nemusela být podpora DLSS jakkoliv integrována. Dost pravděpodobně k tomu i vývoj bude směřovat.
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 09:34
xWing   
https://www.youtube.com/watch?v=2upZSyQHwNA
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 10:30
spagros
😀 Je pravda že si u zákazníků moc očko neudělali. Rázem majitel vyhodil 15-20 oknem. Uff.
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 16:47
JirkaK
Většina lidí to neřeší, vždy přijde něco jiného. Je to naprosto to samé když si člověk koupil třeba GTX980 a záhy vyšla 1080 s podobným posunem výkonu.

Stejně tak třeba právě ty pascaly. Vyšla 1080, šup pro ni za 700 dolarů... ok, bum za chvíli mi vydají TitanX, jdeš pro něj za 1200 dolarů a ejhle, chvíli na to vyjde 1080Ti, výkonnější než ten titan, tak jdeš ze do krámu pro 1080Ti za 700 a říkáš si jak tě to vytočilo a ejhle, on se objeví TitanXp za 1200...

Tohle byl daleko větší problém.

U RTX de facto 70 řada nastoupila na pozici 80 řady, 80 řada na 80Ti a 80Ti na řadu TitanuX. RTX Titan podobně jako Titan V jsou samostatné kapitoly.

Teď tu máme změnu, rovnou při vydání vydáváme Titana, takže nikdo kdo jde po max výkonu nemusí nejdřív kupovat 80Ti nebo 80. Zároveň je to kalibr jako RTX Titan a TitanV, takže ti co byli cílovka - poloprofi použití a lidi co chtějí vždy top, mají tu kartu o 40% levněji a těm co cílili na "rozumný" top to nezdaražilo, resp. v té ceně fakticky člověk dostane to co u nereferenčky a obří porcí paměti navíc.

Fair deal
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 19:14
spagros
Jsou situace kdy to řeší, a můžeš si říkat co chceš.
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 12:52
Willhelm   
Jako na první podívání se člověk i zasměje, ale po dlouhém zauvažování - takhle funguje vývoj. Vývoj někdo musí zaplatit - někdo musí financovat F1 technologie, výzkum, vývoj a honbu za rychlostí a bezpečností, aby si pak lidi mohli koupit spolehlivé a ekonomické auto za 15-20t. EUR - a nesmějou se že někdo musel zaplatit pár desítek formulí v hodnotě miliónů EUR.
Nvidia mohla udělat jinou věc - máme technologii co nám umožní udělat výkonnější kartu za poloviční cenu, trh už nám jednou ceny karet přes 1000 EUR akceptoval, tak cenu budeme držet, ale zisky nám stoupnou ve stovkách procent.
Osobně zvažuji, že bych možná vyměnil po třech letech svou GTX 1080, pokud finance ještě dovolí. Ale zase na druhou stranu momentálně mě HW v ničem co používám nebrzdí a neomezuje a nevím zda je dobrý nápak si sehranou sestavu rozhasit - vylepším grafiku a bude mě brzdit procák atd. Takže možná vydržet s tím tak dlouho, než příjde čas kdy to nebude honba za pár fps navíc, ale celková generační změna.
(Pamatuji, že má stará sestava mi sloužila osm let a motivací pro nový HW byl Zaklínač 3, Fallout 4 a Kingdom Come jenž bylo tou dobou na konci vývoje.)
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 16:50
JirkaK
"motivací pro nový HW byl Zaklínač 3"


Tak by ses měl zamyslet na 3xxx sérií nebo nad bazarovou 2xxx sérií. Witcher 3 dostane remake pro next gen konzole i PC, takže to bude vypadat lépe, samozřejmostí je i ray tracing. Bodejť by ne, Cyberpunk RT mít bude, divil bych se že by studio co fakticky tahá jen tyhle dvě hry by nemělo možnost to při to grafickém faceliftu implementovat, přiláká to další lidi a z té hry vytlačí další peníze.
 

Predstaven RTX 30xx   7. 9. 2020 / 19:34
Raymy
Tady bych upozornil ze u Zaklinace nepujde o remake, ale v lepsim pripade remaster. Samotni autori o tom spise hovori jako o portu na nove generace konzoli a dela to externi studio, ne primo CD Projekt Red
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ