To je otázka na Asobo ne na mě. Je třeba stále DLSS integrovat ve hře, ale není to takový problém jako u DLSS 1.0.
Počítám že pokud není deal od NVIDIA, tak vydavatel bude muset zaplatit kapacity NV k učení AI. Výhoda DLSS 2.0 je že není třeba dodávat 64k podklady a na naučení stačí 16k - to musi dodat autor hry do NV a Jáchym to hodí do stroje a za čas z toho vypadne vytrénovaný model a ten se dostane do driveru a akceleruje ho grafika doma v počítači.
Nevím ani zda bude možné efektivně tu AI vytrénovat na tak specifický úkol - rekonstrukci vzhledu celého světa. Čím uzší bude rozsah toho co je třeba rekonstruovat, tím lépe to jde tu AI naučit.
Na 60FPS bude problém se dostat kvůli procesoru v max kvalitě nehledě na rozlišení, grafika s vyšším rozlišením problém není 2080Ti tu máme už dlouho. Tzn výkon na WQHD bez DLSS ta 3080 bude mít levou zadní, ale procesor mu to nedá.
|
|