| | | Custom objekt v MSFS2020 26. 8. 2020 / 19:47 | |
| | Ahoj, pokoušel se někdo úspěšně přidat vlastní objekt do MSFS2020? A pokud ano, byl by zde někdo, kdo by mi byl ochoten poradit a pomoci?
Marně se pokouším přidat už 3. den vlastní objekt, jenže vždy je mi naimportován bez textur. Rád popíšu celý příběh a zašlu podklady v pm třeba |
| |
|
| | | Custom objekt v MSFS2020 26. 8. 2020 / 22:18 | |
| | | |
|
| | | | Custom objekt v MSFS2020 27. 8. 2020 / 08:34 | |
| | Bohužel ne, mi jde o konkrétní příklad neexportování textur z vytvořeného exportovače pro Blender. Na fórum autora tohoto pluginu jsem již psal, ale tam není moc reakcí. |
| |
|
| | | Custom objekt v MSFS2020 27. 8. 2020 / 08:33 | |
| | Prostudoval sis pořádně SDK? Mají textury tvého custom objektu definovaný materiál tak, jak je to u FSXX nutné? XP11 umí zobrazit objekt s PBR ale pořád si s ním poradí i bez, u FSXX už je to však povinná fíčura a jeden z hlavních důvodů (avšak rozhodně ne jediný) proč staré scenerky do FSX/P3D nebudou fungovat v FSXX.
Aktuálně jde do FSXX stále tvořit jen s pomocí 3D studia Max, na podpoře Blenderu se snad pracuje - otázka je zda vývojáři využijí možností definice materiálu v Blenderu, nebo bude nutno použít combo Blender+Substance painter pro tvorbu textur.
|
| |
|
| | | | Custom objekt v MSFS2020 27. 8. 2020 / 09:14 | |
| | | |
|
|