| | | N360K - OK-IBA první let 28. 7. 2020 / 15:51 | |
| | SR22 r.v.2014 byl přelítnutý z Dullusu (KDLH) do ČR "po vlastní vrtuli" kde českému zastoupení Cirrusu stroj sloužil nějakou dobu jako prezentační mašina.
Chtěl bych si to zkusit s HMB SR22 v XP11, ale nedaří se mi nějak najít jakou letěli trasu.
Gonzo na slovenských stránkách v článku z dubna 2014 zmiňuje letiště - CYYR, Kangerslusuac, Reykjavík, Glasgow. Zkoušel jsem různé trackery letů pro N360K pod kterým to letěli, ale bez úspěchu.
Neví někdo zda by se to nedalo po tak dlouhé časové prodlevě někde najít?
I s tím málem informací by asi na základě doletu nebyl problém s pomocí LittleNavMap si trasu "dotvořit", ale řekl jsem si, že bych to chtěl zkusit historicky co nejpřesněji. |
| |
|
| | | N360K - OK-IBA první let 29. 7. 2020 / 01:37 | |
| | Pozri si SZ. Oslov priamo pána Dobroslava Chrobáka, šéfa českého zastoupení fy/značky Cirrus pre naše teritórium. |
| |
|
| | | N360K - OK-IBA první let 29. 7. 2020 / 10:24 | |
| | | |
|
| | | | N360K - OK-IBA první let 29. 7. 2020 / 11:11 | |
| | Asi nahraju na smeč, ale: "Proč v Neoprenu?" |
| |
|
| | | | | N360K - OK-IBA první let 29. 7. 2020 / 11:15 | |
| | bych to chtěl zkusit historicky co nejpřesněji
Myslim, ze je to jasne. |
| |
|
| | | | | | N360K - OK-IBA první let 29. 7. 2020 / 11:58 | |
| | Jako myslíte, že fakt letěli pro sichr v neoprenu pro případ nečekaného setkání s vodní hladinou?
Jak dlouho by jim ten neopren prodloužil život v té ledové vodě, kdyby k tomu došlo? Na druhou stranu pařit se v tom cca 2x 4h letu no nevím...
Nicméně mám tady teď 28°C takže teď by to šlo s efekten zapaření v neoprenu i bez toho neoprenu. |
| |
|
|