| | | | | Dávám k dispozici a kritice(případné věcné připomínky) letiště PV tak jak si ho trochu pamatuju.Nějaké budovy sem udělal a zbytek je naklikaný.Nemám už přístup na letiště a tak bych přivítal nějaké fotky bývalé výškovky-nynější meteo.Jinak dík Wilhelmovi za 24ky.Přivítal bych radu jak překrýt stávající def.dráhu orig.mapou. http://leteckaposta.cz/636309352 |
| |
|
| | | | | Určitě na to mrknu, jinak nemáš zatím za co děkovat, zatím na nich pořád pracuju. Co jsem udělal a nasdílel to byl řekněme pracovní mezistupeň z toho modelu co sehnal Ondra na TubroSquidu. |
| |
|
| | | | | | ... nicméně první nápad s TurboSquidem měl Dvojan, já jen otevřel jeho odkaz a našel Mi-24 . |
| |
|
| | | | |
Jardo dík. Chyby jsem ani nehledal, není čas. Je to fakt "na kochání" zblízka, včetně kasáren a stojánek. Už teď je to pro mně jedno z nejlepších našich letišť. |
| |
|
| | | | | Není to vůbec špatné. Líbily se mi třeba ty stylové UAZy.
Nelíbilo se mi to blikající americké policejní auto, které dost zabíjí jinak stylovou scenerku.
Ty Mi-24 ještě vyměníme za lepší, i když překvapivě ani ta první nevypadá nejhůře. Pak tam stojí heliny které nedokážu identifikovat, ale není to asi nic co by v naší armádě někdy lítalo. Obecně k těm statických mašinám na stojánkách - někdy méně = více. Souhlasím, že by tomu slušelo dát Ortho podklad s decalem a dráhu a pojížděčky udělat "transparentní" - tak jak to má např. LKFR.
V podstatě je třeba nejprve získat ortho ve vysokém rozlišení - osobně používám SAS Planet kde stáhnu oblast letiště v ZL18 a ZL19.
ZL18 a ZL19 překryju v Photoshopu přes sebe a dám sloučit tuším pomocí darken - tím se v místech kde jsou vodoznaky použije vždy barva. Pokud někde kousek vodoznaku zůstane, tak to se dá dořešit pomocí healing brush, nebo klonovacího razítka. Výsledné ZL18 textury ještě ořežu kolem silnic (aby ortho končilo buď silnicí nebo v lese, kde jeho konec překryjou stromy) a ukládám jako superpng 2048x2048 a volím alfu jako transparentnost.
Ve WEDu si pak zapnu ortho podklad z ESRI a své předpřipravené ortho ustavím na tak aby byl zarovnaný s tou eASRI mapou, zamknu a scenérku uložím. WED se postará o převod do dds a vytvoření pol souborů.
Do *.pol souborů je pak potřeba v nějakém editoru (notepad++) nadefinovat decal a taky povrch - aby letadla nejezdily moc hladce ani moc nebrzdily.
Zpět ve WEDU pak vybrat dráhu a pojížděčky a v povrchu místo trávy/asfaltu/betonu vybrat "transparent".
Já se to učil z LKFR, která je do XP ke stažení tady na péráku a je to taky konverze FS9 scenerky do XP. |
| |
|
| | | | | | Jo ještě bych dal na ty travnaté "nepojížděcí plochy" 2,5D trávu z FlyAgi knihovny - tuším, že teď je to součástí SAM knihovny. |
| |
|
| | | | | | | pistupom casu od lkfr, som trosku badal a upravoval.. nieje dobre pouzivat transparent.. lebo ak clovek pouzije transparent tak potom kazdy povrch v pol musi byt zvlast definovany.. trava beton atd.. ja to teraz robim tak ze si vo wede spravim komplet letisko vsetky povrchy ake maju byt a layer dam do +1 |
| |
|
| | | | | | | | Jasně každý postup se dá vylepšit, ale pro letiště které má jen trávu mu stačí transparent. Panelové stojánky budou i tak extra. |
| |
|
| | | | | | | | | LKFR se mi moc líbí,často tam lítám,protože sem byl 5r.v Mošnově a bydlel v Příboře a Kopřivnici.Taky LKKY je hezky,tak by se mi to líbilo. |
| |
|
| | | | | | | Mám a používám, ale 4 soubory pro jedno letiště mám rychleji v notepadu. |
| |
|
| | | | | | Říkáš to moc hezky ale pro mě moc složité.Kdyby ses nudil,nechceš časem,třeba v zimě,se na to kouknout.Já to časem podoplňuju budovama.Ta blikající nestvůra je polic.auto,které nevím čím nahradit.V té budově sídlí voj.policie.Po odchodu do civ.sem dokonce 2 sezony dělal kotelníka na pár budovách.Bohužel mě tenkrát nenapadlo dělat fotky.Mám čb foto z r.1984,když jsme se loučili s Mi-4.Ty cizí mašiny to byly angláni na návštěvě.Fakt je ten že je to myšmaš a měl bych si vybrat období.Neodpovídá věž,kterou sem si půjčil z LKHK.Pak ještě dotaz-jak sedí budovy?Já to mám na CZ ZL19. |
| |
|
| | | | | | | Jukneme na to.
Policejní auto bych nahradil buď tím UAZem nebo se pokusil něco najít v Ru nebo R2 knihovnách.
Já to mám na ZL17 a relativně OK.
To ještě vymazlíš. Já ti už dotahuju tu 0220 - teď to je drbačka, protože navazuju kamuflážní mapu, aby seděla pravá s levou stranou - pak bude ještě další návaznost na spodní část trupu - ten model tam je tak nešťastně rozdělen. Nicméně dnes se mi povedlo v Blenderu sloučit dva modely co používaly stejnou texturu do jednoho, takže už se to skládá jen ze tří modelů.
Ale jakmile bude 0220 hotová, tak další čísla a varianty už budou brnkačka. |
| |
|
| | | | | Jardo, můžeš mi prosím prozradit, jaké všechny knihovny jsi ve scenérce použil ?
Dík
Honza |
| |
|
| | | | | |
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_european_vehicles_library_uwespeed/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_ff_library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_ff_library_extended_LOD/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_FJS_Scenery_Library_v1.7/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_flags_of_the_world/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_JB_Library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_MisterX_Library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_OpenSceneryX/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_R2_Library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_ruscenery/
SCENERY_PACK Custom Scenery/1_The_Handy_Objects_Library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/3D_people_library/
To je všechno co mám.Jinak lítám po všech možných scenerkách a vyzobávám co se mi hodí.Co můžu,to si vyrobím nebo konvertuju.Omlouvám se jestli si někdo najde někde svůj výrobek. |
| |
|
| | | | | | | Nejde mě o to zda jsi použil něco mého...
Jde mě o to, že mě scenerka vyhazuje chybu a nenačte se, neb mě chybí některá knihovna z níž jsi použil objekty. Je dobré u scenerky uvádět které knihovny je zapotřebí, neb všichni nemají všechny knihovny... |
| |
|
| | | | | | | | Z uvedeného seznamu nemám a nepoužívám:
european_vehicles_library_uwespeed
FJS_Scenery_Library_v1.7
flags_of_the_world
JB_Library
a jede mi to bez problémů a "missing object" hlášek. |
| |
|
| | | | | | | | Mně se to načetlo na první pokus, přitom mám jen
SCENERY_PACK Custom Scenery/flags_of_the_world/
SCENERY_PACK Custom Scenery/FlyAgi_Vegetation/
SCENERY_PACK Custom Scenery/M_3D_people_library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/MisterX_Library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/OpenSceneryX/
SCENERY_PACK Custom Scenery/Orbx_OrbxlibsXP/
SCENERY_PACK Custom Scenery/R2_Library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/ruscenery/
SCENERY_PACK Custom Scenery/simHeaven_Vegetation_Library/
SCENERY_PACK Custom Scenery/TerraFloraXP/
SCENERY_PACK Custom Scenery/The_Handy_Objects_Library/ |
| |
|
| | | | | | Honzo prosím tě nejde mi se dopátrat jak dělat noční textury _LIT.Třeba taky mám PV radnici a chtěl bych udělat osvětlení reflektory nebo osvětlenou zem pod pouličním osvětlení.To víš,vrtulníkový puntičkář.Taky třeba ty kasárna a hangár.Chtěl bych si vyšperkovat ten PV,kde mám náměstí a pár ulic.Dík |
| |
|
| | | | | Předem děkuji za možnost stažení, letiště vypadá hodně dobře. Jediný problém, který mám je to, že se mi nezobrazuje a nevím kde dělám chybu.
Zobrazí se mi jen dráha a stojánky.
Budovy jalo buzerák, statika na stojánkách ap. ne. Prostějov vypadá spokojeně.
Mám XP11, W10, Ge force 1070 8GB. Stává se mi to i u hradů a zámků.
Co může chybět. XP nemám dlouho.
Jinak pro instalaci scenérek v XP 11 používám X organizer.
Nebyl by nějaký nápad co s tím ?
Děkuji |
| |
|
| | | | | | Hod sem vypis zo suboru scenery_packs.ini.
Je v adresari Custom Scenery. |
| |
|
| | | | | | | Děkuji za pomoc.
Načetl jsem knihovny, uvedené v příspěvcích před tím a začalo to fungovat.
Mám tam všechno.
Děkuji |
| |
|
|