| | | G max nebo 3ds max ??? 7. 5. 2005 / 07:32 | |
| | Jak tak nakukuju do světa animace, našel jsem dva hodně podobný produkty od Descretu, a to G max a 3ds max.
Vzhledem k tomu že pro 3ds max je vydána spousta manuálů, příruček a učebnic, navíc vše v češtině, říkám si proč se dělá většina letadel a scenéryí právě v G maxu? Je v tom nějakej háček? |
| |
|
| | | Re: G max nebo 3ds max ??? 7. 5. 2005 / 08:23 | |
| | No jeden háček tam asi bude, gMax je free a pro potřeby FS bohatě stačí. |
| |
|
| | | Re: G max nebo 3ds max ??? 7. 5. 2005 / 09:04 | |
| | Ono GMAX je vlastne klon MAXu, prave pro potreby her a je zadarmo. Proto ale umi ukladat jen do vlastniho formatu *.gmax a ne *.max a pak exportovat pres pluginy do her, ktery jsou na to pripraveny.
Ale ve verzi 1.2 umi GMAX importovat DXF a 3DS, takze muzes naimportovat model z MAXu.
A dokonce jde i exportovat model do FS primo z MAXU, pres directX plugin do X souboru, kterej umi makemdl nacist - tak nejak to zrejme delali i u Microsoftu s default modelama. |
| |
|
| | | Re: G max nebo 3ds max ??? 7. 5. 2005 / 09:12 | |
| | Modelování a texturování je v obou programech skoro úplně stejné. Pokud ale máš možnost dělat v 3dsmaxu, dělej v něm, protože vytvořené modely se pak dají dále použít (3D animace, ...). To co vytvoříš v gmaxu je pak použitelné jen pro vybrané hry a konverze do formátu, který požívá 3dsmax je problematická. |
| |
|
|