FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zlin 142 vs Marchetti SF260 Jeden příspěvek | Celý strom
Zlin 142 vs Marchetti SF260   13. 5. 2020 / 20:21
Honza "PickNick" Bartoň
Ahoj. Má na VFR trénink a poletovaní SF260 hodně co nabídnout oproti zlinu 142 když je teď ve slevě? Čím blíž studylevel tím líp...

Díky H
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   13. 5. 2020 / 20:43
Willhelm   
Mám rád obě letadla, a nelituji jediného centu za SF-260D. Obě letadla jsou dělaná s láskou. 260 má navíc i velmi dobře udělané předletové přípravy, poletové úkony, údržbu a ekonomiku. Za mě je rozhodně SF-260D o level a půl výše. Další je pak rozdíl mezi samotnými předlohami a i tady bych viděl Siati o chlup před Zlínem a to nejen zatahovacím podvozkem. Bolí mě to takto to napsat, protože lítání se Z-142 si neskutečně užívám a svou roli hraje stejně jako u L-410 nějaký ten patriotismus...
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   13. 5. 2020 / 21:06
Honza "PickNick" Bartoň
Super. Dekuju
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   14. 5. 2020 / 02:18
Honza "PickNick" Bartoň
Krásný je SF260. Kromě tedy spousty pro mě ještě tajemných zákonitostí, hrozně těžko se mi s tím letadlem brzdí na approach... vždy nad povolené flaps & gear rychlosti a REP při ubrání throttle vyhrožuje s nastavením props.
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   14. 5. 2020 / 08:28
Willhelm   
Ano tento problém jsem měl taky. A mám ho pořád když s ním nějaký čas neletím. Plyn by se neměl stahovat úplně na idle, takže to klesání chce trošku rozpočet, stejně tak brždění.
V začátcích jsem většinou musel udělat kolem letiště jeden "nechtěný" okruh. (Vodorovná zatáčka ti stáhne rychlost pěkně.) Ale zase ten hřejivý pocit, když to člověk zaletí jak má, REP po něm nic neřve. To éro mě ze začátku strašně frustrovalo, chtěl jsem vypnout REP, ale pak mi došlo, že to frustruji já sám sebe špatnou technikou pilotáže. Co jsem se naučil na SF260 se hodí i jinde, protože třeba L-410 má s bržděním podobný problém. Taky jí kvůli generátorům nestáhneš pod 20% a dostat ji po klesání pod 250kt, kdy můžeš začít vyhazovat mechanizaci trochu trvá. Jenže u L-410 mi nikdy neřval REP a tak to dovolilo lítat "ne úplně korektně".
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   14. 5. 2020 / 09:59
Honza "PickNick" Bartoň
No to jsem rád že nejsem sám. To je dobře, že to řve. Proto si na ty letadýlka hrajem žejo on je částečně každej simulátor tak realistickej jakej si ho uděláme že. Teda alespoň já kokpitem stále nepolíbenej bych byl nejradši kdyby mě taková simulace prostě analyzovala celej průběh letu, startupu, procedur, chování ve vzduchu, přistání atd... třeba i kdyby to umělo vyhodnotit kominikaci a tak nějak zapisovat progress v průběhu doby Ale to je asi utopie... takže jsem vděčnej za jakoukoliv ránu přes prsty alespoň od letadla, já sám zatím poznám pramálo a detaily už viůbec. Ale tenhle skluz hodně řeší na forech - až dost na hraně pochybností někdy...
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   13. 5. 2020 / 21:23
Fabo™   
Jestli chces fakt study level, tak bych se podival po A2A. Nevim o tom, ze by nejaky jiny tvurce tak podrobne simuloval male civilni letadlo.... v jakymkoli simulatoru.
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   13. 5. 2020 / 21:49
mano
toto bude ale pre xplane ak som spravne usudil podla starsich prispevkov
 

Zlin 142 vs Marchetti SF260   14. 5. 2020 / 02:16
Honza "PickNick" Bartoň
jj XP11 - už frčím s SF260 Krásný
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ