| | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 09:55 | |
| | Tak jsem po dlouhém váhání nedávno nainstaloval ze Simheaven X Europe 4 a bohužel udělal tu chybu, že jsem spolu s tím instaloval ještě další scenerky. Chvilku mi trvalo, než jsem uspořádal správně vrstvy a konečně všechno chodí jak má a já bych byl docela spokojen, kdyby...
Kdyby se mi všude možně nezobrazovaly ty bagry a stavební stroje! Viz screenshot, to je jihozápadní okraj LKMT b1, ale podobně to vidím všude možně.
Podezírám X Europe nebo nějakou Library... Máte to někdo taky tak? Co s tím?
|
| |
|
| | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 11:15 | |
| | To nějak dělá X-Europe v4. Verze 3 byla tak krátce, že jsme ji ani neměl, ale ve v2 to nedělalo. Všimnul jsem si toho pro změnu u Jihlavy. Nicméně tam to docela sedí - protože v místě kde jsou stavební stoje je na orthu staveniště. Tzn. že někdo asi zanesl do OSM stavební zóny a X-Europe tam pak jebne stavební stroje. S orthem to vypadá docela přirozeně. Bez něj, nebo s nějakým co je z jiného časového údobí než byla stavba asi chápu, že to vypadá cypatě. |
| |
|
| | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 11:37 | |
| | A dělá to i í D1 |
| |
|
| | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 11:44 | |
| | Těžko říct v té průmyslové zóně Mošnova se furt staví nějaké fabriky. Jen ortho podklad je starý proto jsou na trávě. Mám to tam taky a na dalších staveništích a nijak mi to nevadí spíš naopak. |
| |
|
| | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 12:58 | |
| | XEurope V4 jsem zkousel ale vratil jsem se k V2, kde se mi vic libi pouzita skladba autogenu a i stromu v lese a i FPS s tim mam mozna lepsi.
Neni to tim, ze tam mas pouzity vsechny ty slozky? Je tam slozka "Extras", ktera tam byt nutne nemusi a i to zminujou v manualu. To pridava prave vselijaky ty extra objekty
"Layer 3 - extras
This is the layer having extra elements, deactivate this layer if your hardware is at the limit. This layer
has objects like caravans on camping sites, allotments, additional trees in cities and along rivers. It
isn’t necessary, but it’s nice to see. "
|
| |
|
| | | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 14:06 | |
| | Vidíš, o jsem si ani nevšiml. Ale já to tam asi nechám FPS je ok a skutečně to není všude. Ale v mošnově to skutečně vypadá jako chyba... |
| |
|
| | | | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 14:30 | |
| | Priznam se, ze jsem pri prvnim pouzivani Xeurope ten manual taky poradne necet
Uzitecny je tam prave ten popis jednotlivych slozek/layers.
A pak taky tam jsou popsany 2 konfigurace jedna standardni a jedna pro ortho - aby tam clovek nemel ty extra polygony na ruznych mistech, kdyz pouziva ortho.
Kdyz uz zminuju to ortho, dobrej tip je pouzit pruhledny textury pro travnaty runwaye, vypada to pak na orthu lip. |
| |
|
| | | | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 16:48 | |
| | V súbore library.txt sa dajú objekty ktoré nechceš nahradiť prázdnymi |
| |
|
| | | | | | Přebagrováno v X-Plane 11.5 + X Europe 18. 4. 2020 / 21:14 | |
| | Super info, díky. Až mě to začne opravdu štvát, zkusím. Zatím je to jenom trochu divné a jen někde |
| |
|
|