FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tak to je sakra husté, ale... Jeden příspěvek | Celý strom
Tak to je sakra husté, ale...   20. 3. 2020 / 12:02
OK-EUU46   
https://www.youtube.com/watch?v=bPhuUdkOJoU¨

mělo by to reagovat na přetížení a ne na polohu vůči zemi. Nebo alespoň na nějakou kombinaci obojího...
 

Tak to je sakra husté, ale...   20. 3. 2020 / 13:07
Willhelm   
Asi souhlas, podle mě pocit přetížení vzniká když na obraze letadlo jde nahoru a kolíbka fyzicky dolů. Mozek by měl ten nesoulad s tím co vidí a cítí vyhodnotit buď jako pocit přetížení, nebo z toho vyrobit kinetózu.
 

Tak to je sakra husté, ale...   20. 3. 2020 / 13:39
Fabo™   
Tezko rici, z toho videa.

Co jsem si vsim, ze kdyz tam vrazi plny plyn, tak se to nakloni dozadu, to je fajn.

Zatacky jsou divne, ale treba to proste leta jen na kridelka, ne s nohama...

Jakakoli masina, jestli to neni zrovna cetrifuga, ti stejne udela jen smer pretizeni, ne velikost. Stejne je to nekolikrat vernejsi nez sedet na zidli zatimco intelektualne vis, ze bys mel litat vsude kolem. Proto jsem taky zanechal akrobacii a roury na simech, byt me treba L-39 ukrutne bavila...
 

Tak to je sakra husté, ale...   21. 3. 2020 / 01:48
Atarian   
Proc ne?
Reaguje to na pretizeni (i kdyz ho nemuze opravdove simulovat (nedokaze dat vic nez 1G) protoze tento simulator jen rotuje ve svych 3 osach ale nedokaze se pohubovat nahoru/dolu jako skutecny letecky simulator), respektive simuluje zrychleni (akceleraci a deceleraci do 1G) a zaroven simuluje realnou gravitaci (tedy polohu vuci zemi).
Pokud ale polohou vuci zemi myslis tu pomalou rotaci, tak to je mozna za ucelem stimulace strednihho ucha aby clovek zaznamenaval pocit pohybu ne jenom ocima (coz by mohlo paradoxne branit vzniku kinetozy)
 

Tak to je sakra husté, ale...   21. 3. 2020 / 09:53
MzM   
Mechaniku má, zbytek se odladí..
 

Tak to je sakra husté, ale...   15. 4. 2020 / 15:30
tonde   
Treba si nekdy udelat exkurzi u MiPy zde z Peraku. Nekolik simulatoru letadel postavil (i aut, tech mnohonasobne vic) a zvenku to vypada, ze pohyby jsou nelogicke, ale kdyz v tom sedis, tak je to silne realny zazitek pocitove.
 

Tak to je sakra husté, ale...   15. 4. 2020 / 20:29
PT
On to tady MiPa nekde i napsal, ze nejde o naklon, ale o zrychleni, zminoval derivace
 

Tak to je sakra husté, ale...   16. 4. 2020 / 08:56
Toomitsch
ono simulovat větší přetížení než 1-1,5g bude imho dost složité.
 

Tak to je sakra husté, ale...   16. 4. 2020 / 16:58
Fabo™   
nejde o velikost zrychleni ale o vektor zrychleni abychom byli presni
 

Tak to je sakra husté, ale...   20. 4. 2020 / 00:22
kuma   
Bingo! Už se to tu řešilo, ale málokdo to pamatuje, protože 1) skoro všichni jsou mladší 2) ti ostatní to skoro všechno zapomněli!
 

Tak to je sakra husté, ale...   16. 4. 2020 / 07:32
ulitej
Za sebe bych řekl , že VR zde s ohledem na to, že není oční kontakt není s okolním prostředím jen jak se to zmiňuje reakce na přetížení - takže dle mě pokud je kladné G tak by měl být třeba vykonán pohyb dopředu? no je jasné , že sladit "těchto pár úkonů" nebude vůbec nic jednoduchého.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ