| | X-Plane 11.50 s Vulkan/Metal je venku, ale neběží :D 4. 4. 2020 / 13:52 | |
| | Ale jo, chválu hlavně od uživatelů AMD nelze přehlédnout, lidi píšou i o dvojnásobném nárůstu fps. Mně spíš sere právě ten shitstorm - nejdřív byl shitstorm v diskuzích na téma 11.50 než vyšla a teď je shitstorm na celým .org, protože prakticky skoro všichni jsou líný reportovat, ale betu by lítat chtěli a tak to řeší všechno na fóru.
"Kdo chce stabilní simulátor nemá důvod používat betu." - no však ano .
Za videa díky, na Michaelovy benchmarky jsem koukal už předtím, video s Austinem mi uniklo, pár zajímavých drobností tam je "mezi řádky" taky ukryto (já niak pravidelně chodím i na dev blog LR, kde se hodně často dost zajímavých technických věcí člověk doví ani ne tak třeba z daného postu, ale z následné diskuze pod ním). Už jsem konečně pochopil, jak to 11.50 s tím VRAM managementem má, teda, pokud jsem to pochopil dobře, tak tam prostě nárůst spotřeby VRAM bude už jen kvůli preloadnutým texturám a jako protizávaží k tomu je právě to snižování rozlišení textur. Uvidíme, jak se podaří management textur vyladit, zatím to u některých lidí není úplně ono .
Pokud jde o addony, mě na tom akorát mrzí to, že holt ne všichni (aspoň payware) vývojáři údajně nebyli pozváni do priv. bety 11.50. Podle mě velký problém je to, že OGL je sice v XP stále přítomno, ale některé funkce už v 11.50 zkrátka nejsou a to asi nepozvaní vývojáři prostě nemohli vědět. Že asi nešlo pozvat do priv. bety všechny vývojáře chápu, LR tým není nafukovací, ale je to škoda, bohužel u hodně lidí XP zase upadlo v nemilost, jakkoliv si o nich můžeme myslet, jaký to jsou pitomci - vždyť je to jen beta.
No, možná si pro legraci po víkendu po práci udělám čistou instalaci 11.41, udělám si XP benchmark a pak to samé po updatu té čisté instalace na 11.50, ale na lítání si nechám 11.41 (testování a reportování jsem si užíval asi prvního půl roku po příchodu XP11, pak mě to už přestalo bavit a bety už neinstaluju). |
| |
|