FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
G-max vs. Autocad Jeden příspěvek | Celý strom
G-max vs. Autocad   5. 5. 2005 / 13:37
Eurostar   
měl bych pár dotazů na zkušené "tvořiče" letadel. Chtěl bych udělat model ULLa STAR do FS2004. Problem je že se nechci učit v G-maxu. Umim poměrně obstojně dělat ve 3D v Autocadu. Je nějaká možnost že to bude fungovat? nemam s tím vůbec skušenosti.... nechápu třeba jak udělám funkční virtual cocpit atd atd... Nevim možná se to tu už řešilo
 

Re: G-max vs. Autocad   5. 5. 2005 / 14:38
Sněhulák   
mno tak si to prostě "vymodeluješ" v ACadu a pak nasosneš přez 3ds do gmaxu.. tam však budeš muset dodělat spoustu a spoustu věcí .-))..... Asi si to chce nejprve něco nastudovat o tvoření letadel .-(( a to asi jen in EN .-) a SDK a pak se teprv do něčeho pustit.. Samotný 3D Model je zřejmě to "nejjednodušší" .-(

Toď nějaké "zbylé" odkazy z mých oblíbených.. po tom co sem se zkoušel o to zajímat... Vždy to však skončilo na "mrtvém" bodě..
http://www.freeflightdesign.com/index.html
http://www.fsalpha.com/home.shtml
http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_00.htm
http://www.oregon-coast.net/Tutorials/index.htm

Takže nic moc rada co ?-) Aneb toto je běh na delší trať .-(
 

Re: G-max vs. Autocad   5. 5. 2005 / 16:12
Milan Lisner   
Je to tak, ze v AutoCADu sice muzes udelat 3D model, ale stejne pak budes potrebovat Gmax ( nebo FS Design Studio ), abys to tam otexturoval a zanimoval.

V AutoCADu to muzes delat bud jako polygonovy model ( ovsem na polygonovy modelovani je Gmax/MAX preci jen vhodnejsi ).
A nebo i jako solid model, kterej pak pres export do 3ds muzes dostat do Gmaxu, jen tam pak nemas tolik kontrolu nad tim, jak se pak udela ta polygonova sit.

A jedna vec je mit ten holej 3D model ( coz bys asi uz ted zvladnul ) a pak z toho udelat funkcni model do FS.
Tady nezbyva nez se prokousat tutorialama a diskusnima forama. ( jak ti uz pekne dal odkazy Snehulak )
A taky omrknout dokumentaci ve FS SDK a i prilozeny ukazkovy modely.

Jen par dotazu na foru asi bohuzel nebude stacit.
 

Re: Re: G-max vs. Autocad   5. 5. 2005 / 17:34
Eurostar   
to je právě ten problém... moc času nemám tak se na to asi vy.... nevíte jestli jde nějakou zpětnou dekompilací vzít hotovej modela a jakoby ho "rozebrat" aby se na tom moh člověk učit?
 

Re: Re: Re: G-max vs. Autocad   5. 5. 2005 / 20:54
Milan Lisner   
Pokud mas na mysli 3D model, jednoduse to nejde.
Na prohlizeni modelu zkus treba tohle:
http://www.aircraftmanager.com/

Ale od toho tu mas taky SDK ( pro FS2002 a 2004 ), ve kterym jsou ukazkovy modely.
A panel, zvuky, textury uz mas "rozebrany" primo ve FS.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ