| | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 09:18 | |
| | Neviem, ci niekto chodite na tuto stranku http://x-flight.su/addons.php, ale je tam upgrade skvelej L-410 pre X-Plane. To vylepsenie/zrealnenie – cockpit – je asi o 30% oproti povodnej poslednej verzii z Madarska. Pribudli dalsie funkcne spinace a pod. Je to bezpecne, testoval som to. Dalej na tom robia. Vzdy asi po dvoch troch mesiacoch to treba checkovat, lebo budu verziu doplnat (to je moja skusenost). Nikde sa o tom nepise, bola to len nebeska nahoda, ze som na to natrafil. Plati ale stare zname. Ked to niekto vie, nekamenujte ma a ked je niekto pilot L-410 a povie, ze su to blbosti, tak ja to neviem posudit. Vidim len vylepsenie a intuicia mi hovori, ze je to O. K. Brano (brancoj) |
| |
|
| | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 09:37 | |
| | Odkaz jako takový nefunguje, error 404. Ale už jsem se tím prokousal, je to v tom hl. menu úplně vpravo ikona ozubeného kola, soci jako "dopolněnija i razrabotki", tam je pak dole vpravo odkaz na ten mod pro L-410.
Zajímavý by byl názor jednakt samotného tvůrce a pak taky tady našich kluků, co mají ten 1:1 kokpit.
L-410 mám dlouhodobě ve frontě k lítání, tenhle mod k němu rád přidám.
Díky! |
| |
|
| | | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 09:58 | |
| | Je to volne siritelne, stiahol som to a kto ma zaujem, tak mu to poslem. Respektive nech spravca nasho portalu posudi, ci je to mozne dat k dispozicii. Ja by som tam pripadne napisal, ci by to dovolili. Mne ten link ide a je tam dlhy rusky text k tomu o zmysle ich cinnosti. Brano (brancoj) |
| |
|
| | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 09:50 | |
| | | |
|
| | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 10:32 | |
| | Ahoj, díky za info. My v našem kokpitu máme sice něco, co původně vzniklo z maďarského addonu, ale už je to hodně upravené, jak to ladíme aby to sedělo na současnou verzi L410 UVP-E20. Takže se to moc srovnávat nedá. Máme vyhozené všechno 3D viditelné, a vlastně to je jen upravený letový model, a pár skriptů. Tento ruský update stahuju a podívám se na něj, třeba bychom z něj něco mohli použít.
Jinak teď zrovna dělám EGPWS, a externí nástroj který bude v reálném čase zasahovat do letové dynamiky a ovlivňovat to, co xplane sám zas tak dobře neumí (pády, vývrtku, větší dynamiku v závislosti na nastavených otáčkách vrtule, atd).
Pavel |
| |
|
| | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 11:23 | |
| | No X-flight.su je v podstatě taková polopirátská sajta, snaží se pokrýt si Rusko pro XP, občas si vypomůžou nějakým tím modelem či rovnou celým konvertem placené scenerky.
Nejprve jsem jejich snahu oceňoval, ale postupně jsem zjistil, že o tvorbu z jejich stránek moc nestojím, protože:
- Používají hodně "rychlých" konvertů z FS2004/FSX kde prostě musí zapnout "always flatten" pro celé letiště.
- U modelů budov mají všude nadefinován odlesky a to plošně, takže se lesnou okna i omítka i střechy - jako by vše bylo ze skla.
- Scenerky mívají dost "missing objects" a ne není to vinou chybějící knihovna na mé straně.
- Definice fasád obvykle překrývají sama sebe a prostě nefungují.
- Stání jsou definovaná většinou úplně mimo mísu - ne jen velikostně, ale i typ, poloha a vektor, takže to pak s WT3 nebo Traffic Global vypadá dost divně.
Dvě scenerky pro moje lety s Tuplákem po rusku jsem si opravil, ale byl to týden času na každé.
Tak trochu pochybuji, že by se tahle parta obtěžovala Mihalymu napsat.
Stejně jako u scenerek - naoko pěkné, na druhý pohled jsou tam broučci. U některých páčkových přepínačů nefungují zvuky, animace motorů je převrácená ke smyslu natočení listů vrtule (ale tady si nejsem 100% jist zda to neměl blbě už Mihaly, vím že jsem tam měl něco v bug reportu) a v té jejich verzi mi nereaguje příďák na pedály. Možná to tak v realitě je, že se s tím zatáčí na pravé/levé brzdě a přitne se levý/pravý motor, takže to je třeba fíčura a ne bug, ale já přesto raději zůstanu u zatím poslední oficiální 1.2.1 |
| |
|
| | | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 11:34 | |
| | V realu to ma na pojizdeni takovou malou packu na sloupku rizeni. |
| |
|
| | | | | L-410 do XP prudko vylepsena 27. 3. 2020 / 16:29 | |
| | Tak beru zpět, Mihaly neměl přepínač podvozku funkční a soudruzi jej tedy zprovoznili, takže opravdu to není bug ale fíčura. Dávám tomu šanci, protože zbytek mušek jsou už spíše jen maličkosti. |
| |
|
| | | | | | L-410 do XP prudko vylepsena 2. 4. 2020 / 10:51 | |
| | Prosímtě, stojí to za instalaci? Podvozek přepínám hardwarem, lovit to v 3D kokpitu po vzletu fakt nedávám Startuje mi to celkem v pořádku, nemám s originálním érem žádné extra problémy. Co je tedy tak dobré na té modifikaci? |
| |
|
| | | | | | | L-410 do XP prudko vylepsena 2. 4. 2020 / 12:16 | |
| | Pokud to máš namapováno na HW budeš si muset u téhle modifikace buď namapovat custom dataref třípolohový přepínač režimu podvozku, nebo jej holt po startu motorů, po vzletu, před přistáním ovládat myší na středovém panelu pod plyny. Je to zdarma tak vyzkoušej. Udělej si kopii L-410, do ní nakopíruj mód a uvidíš. Já mám teď původní i tu modifikovanou. Ale víc teď lítám tu modifikaci - čím víc čudlíků tím líp. To je taková moje úchylka "Tuplákisty". |
| |
|
| | | | | | | | L-410 do XP prudko vylepsena 2. 4. 2020 / 15:42 | |
| | Mně jde spíš o to, jestli ten MOD je tak zásadní kromě více funkčních prvku v kokpitu. |
| |
|
| | | | | | | | | L-410 do XP prudko vylepsena 2. 4. 2020 / 16:18 | |
| | Ne, to ne. Sice deklarují změny v letovém modelu, ale já jako simpták amatér jsem tak nějak nepoznal změnu. |
| |
|
| | | L-410 do XP - kyslík 31. 3. 2020 / 15:43 | |
| | Na .org se objevil zajímavý dotaz, na který si neumím sám moc odpovědět, byť jsem pátral. Asi opravdu o důvod víc Turbolet protočit v simulátoru .
Jde o kyslík. Už jsem tak nějak vyčetl, že celé éro je netlakované (unpressurized aircraft).
V POH z webu od Maďarů jsem se dočetl, že Turbolet má ale kyslík a to jak pro kokpit, tak pro pasažéry, v obou případech přes masky. Ale už jsem tam nezahlídnul nikde nic v checklistech, ani jinde, jak kyslík zapínat/vypínat.
Jak je to řešené? Nebo jedině vypnout simulaci hypoxie, případně nelítat nad nějakých těch 10-11k ft? .
Děkuju za vyčerpávající info. |
| |
|
| | | | L-410 do XP - kyslík 31. 3. 2020 / 16:07 | |
| | Když jsem s L-410 lítal IVAO South America VFR tour tak jsem tohle řešil s kgsym - on dělá jednu konkrétní mašinu na počest kamaráda co mu v ní umřel. Restauruje jí do digitální podoby a typů L-410 jsou tři p3rd3l3, takže nehodlá řešit, že někdo chce s moderní avionikou, někdo s kyslíkem apod. Ta kamarádova mašina kyslíkem vybavena nebyla. Při přeletech And jsem s ní byl bez kyslíku krátkodobě i v 14t, jen jedna etapa vyžadovala delší let ve větší výšce, takže tam jsem hypoxii vypnul v menu. Jinak prostě kopírovat profil kopce - super na to byly LittleNav map a Flight Plan Elevation Profile okno + dobře nastavené stoupací parametry v Aircraft Performance. Plánoval jsem dle topomapy a hrál si s hledáním tras pod 11k ft nebo alespoň takové kde to bylo opravdu jen se přehoupnout na druhou stranu kopce a pak hurá zase klesáme. |
| |
|
| | | | | L-410 do XP - kyslík 31. 3. 2020 / 16:21 | |
| | Jo, uznávám, že tebou zmíněná varianta zní o dost zábavnějc, než jen vystoupat se zapnutým kyslíkem . Varianty éra taky chápu, to je asi jako s každým érem, v simu by pro miliony variant všeho pak nebylo k hnutí .
Díky za info! |
| |
|
| | | | | L-410 do XP - kyslík 31. 3. 2020 / 19:22 | |
| | Ty dvě co se srazili s těma parašutistama na Slovensku..??? Jako není to životně důležitý krom toho je blbý se ho na to ptát.
Ale nenapadlo mě, že komunita XPL má tohle letadlo z důvodu smutné události.
|
| |
|
| | | | | | L-410 do XP - kyslík 31. 3. 2020 / 19:49 | |
| | | |
|
|