Když jsem s L-410 lítal IVAO South America VFR tour tak jsem tohle řešil s kgsym - on dělá jednu konkrétní mašinu na počest kamaráda co mu v ní umřel. Restauruje jí do digitální podoby a typů L-410 jsou tři p3rd3l3, takže nehodlá řešit, že někdo chce s moderní avionikou, někdo s kyslíkem apod. Ta kamarádova mašina kyslíkem vybavena nebyla. Při přeletech And jsem s ní byl bez kyslíku krátkodobě i v 14t, jen jedna etapa vyžadovala delší let ve větší výšce, takže tam jsem hypoxii vypnul v menu. Jinak prostě kopírovat profil kopce - super na to byly LittleNav map a Flight Plan Elevation Profile okno + dobře nastavené stoupací parametry v Aircraft Performance. Plánoval jsem dle topomapy a hrál si s hledáním tras pod 11k ft nebo alespoň takové kde to bylo opravdu jen se přehoupnout na druhou stranu kopce a pak hurá zase klesáme. |
|