| | | Hotová KUŇKA 29. 3. 2020 / 21:32 | |
| | Tak sem celou neděli věnoval té slíbené úpravě Kuňky.Skoukněte foto a poraďte kam mám popřípadě uložit složku ke stažení.Je to upravený konvert a seštelovaný v ov.ed.Práce moc ale ještě by to chtělo pár dnů do dokonalosti.Jak řek leguan-lepší dělat od začátku posvém. |
| |
|
| | | Hotová KUŇKA 29. 3. 2020 / 23:47 | |
| | Taky jsem tomu dnes věnoval 2h (Ano za tu dobu by asi měl Leguán Kunětickou horu hotovou z nuly.)
Výsledek v podstatě stejný - pro mě tedy dost neuspokojivý. Nesedí to na Ortho - i když se natočí - tak ty disproporce jsou úplně mimo - stejně jako tvar některých budov - hlavní brána má normální obdelníkový půdorys, a ne do Lka jako je na modelu. Chápu, že to vzniklo v době, kdy jsme neměli google maps se ZL20, google street view až na hradní nádvoří, odměřování výšek z mapy.cz atd. Taky to bylo pro sim co měl pod hradem místo kopce rovinu... Prostě stejně jako s tím Vyškovem - zkonvertoval jsem si FS2004 scenerku a nakonec se to rozhodl modelovat celé znovu. |
| |
|
| | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 06:22 | |
| | Stačí zatím leteckou poštou odkaz sem do příspěvku. |
| |
|
| | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 06:49 | |
| | Já mám taky hotovou kuňku |
| |
|
| | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 06:58 | |
| | No co jsme říkal! A měl jsem pravdu? Bylo to pod dvě hodiny? |
| |
|
| | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 07:54 | |
| | A sedí i na ten kopec v ZL17? |
| |
|
| | | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 14:01 | |
| | Dělal sem to na bing mapy v OV.ED. a zkoušel na 17BING.Já koukám ve VR.Pár detajlů ještě levituje,ale snad nebudete kroužit kolem s vrt.a hledat chyby.Dám to i s texturama (jestli se mi to povede).Celé sem o rozřezal a dodělal ve SKETCHUPu.Kdo bude chtít ať si to šoupne do OV.ED.a upraví podle sebe.thttp://leteckaposta.cz/482355389.Omlouvám se za případnou chybu v odkazu,zatím nevím jak zveřejňovat tyhle příspěvky.Let.poš.sem adresoval na p.Jiřího Masníka. |
| |
|
| | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 08:18 | |
| | Tak nás nenapínej. Podle OE je Kuňka ve výšce 300 m, dle mapy.cz je výška 307, měla by tedy být spíš "utopená"., ale levituje. Jakým nástrojem v OE jsi tu výšku upravil ? |
| |
|
| | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 09:41 | |
| | V OE výšku nezměníš, pokud mě tedy něco neuniklo...... |
| |
|
| | | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 10:36 | |
| | Tak sakra v čem? Po ničem jiném dnes už netoužím - |
| |
|
| | | | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 11:22 | |
| | AC3D nebo jakýkoliv jiný 3D program. |
| |
|
| | | | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 11:38 | |
| | WED u objektů umožňuje nastavit MSL výšku. Nicméně je to silně nedoporučený krok.
Po možnosti nastavovat AGL výšku volají vývojáři už pěkných pár let. |
| |
|
| | | | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 13:22 | |
| | Pokud chceš mít objekt utopený nebo naopak vyzdvižený nad terén, je potřeba mu posunout nulový bod, za který se to vkládá. Dodatečně ve scenerce to udělat nejde. |
| |
|
| | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 14:05 | |
| | V nástrojích je hned první selekt.Zapíchneš kurzor a držíš a obtáhneš celý objekt.Vemeš všesměrovou šipku a pohneš kam chceš.Trochu tě to pozlobí.Jestli budeš chtít,udělal sem si překlad návodu. |
| |
|
| | | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 14:16 | |
| | Zapomněl sem, tu výšku upravíš ve SKETCHUPu.Import objektu a ten se zobrazí v nějaké výšce.Z předešlého příspěvku postup a podél modré osy stáhneš do pož.výšky. |
| |
|
| | | | | | Hotová KUŇKA 30. 3. 2020 / 16:13 | |
| | U mně moóóc dobrý, ani na to nešáhnu. Dííík |
| |
|
|