FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Znovu ortomapa Jeden příspěvek | Celý strom
Znovu ortomapa   5. 5. 2005 / 15:11
XXX-078
Mohu mit zdarma ortomapu pro urcitou oblast, ale podminkou je ze data z instalacniho baliku nepujdou ukradnout. => vyhradne pro ucely pouziti ve FS200x.
Chci se zeptat, zda vysledne soubory BGL + ostatni lze zase nazpatek prevest na JPG (ci jiny graf format).
Jestli to lze ci jestli to lze jednoduse ci velmi slozite, anebo se to nevyplati...

Vedel by nekdo ?

Diky predem za odp.
 

Re: Znovu ortomapa   5. 5. 2005 / 15:41
anatolij   
Textury jde zpětně převést a znovu sestavit do celku. Je to trochu pracné, ale oblast menšího města by zkušenějšímu vývojáři neměla trvat více než 15 minut. Ale při rozlišení jen cca 4-5 metrů na pixel a malé barevné hloubce jsou to dále skoro nepoužitelná data.
 

Re: Znovu ortomapa   5. 5. 2005 / 15:46
Sněhulák   
Tak to jsme se s anatolijem rozepsali IN same Time .-)

BGL neřeš.... Výsledek ortoFOTA jsou "čtvercové" BMPčka v DXT3? formátu, které z podkladu který bys mohl mít naseká nějaká ta utilita a pojmenuje je... ta je však zároveň převzorkuje a zmenší na "MAX" kvalitu kterou zvládá engine FSa.... Takže z velice pěkných fotomap pěknej FS Blivajz .-)

Výsledné BMP klidně slepíš k sobě... ale jen je setřídit.. jako puzzle .-) no prostě drbačka na dlouho a navíc to zhoršení kvality.. teď ten údaj v px/m nemám v hlavě .-(

Takže "ukradnout" to jde...
 

Re: Re: Znovu ortomapa   5. 5. 2005 / 16:24
Tragédie v JRD
je to 4m na pixl ... a neni to vubec spatna kvalita... jenom v fsce to vypada hrozne
 

Re: Re: Re: Znovu ortomapa   5. 5. 2005 / 20:17
Marky Parky   
Je to 5m na pixel, a algoritmus skladani neni zadne puzzle, naopak je to velmi snadne - na druhou stranu jsou ve WGS, prohnane DXT kompresi a navic prevedena relativne nic moc kvalitnim filteringem => zneuziti bych se nebal..
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ