FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 12. 2024, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Slovensko ZL16, HD mesh, xplane 11 Jeden příspěvek | Celý strom
Slovensko ZL16, HD mesh, xplane 11   5. 3. 2020 / 16:39
JirkaK
Jsem rád že jsou lidi kteří to vidí stejně, free ortho je nepoužitelné v lokalitách, kde je běžná oblačnost, mění se zásadně charakter s denní a roční dobou. Jde kombinovat zdroje ortha, pokud jsou dostupné a vybrat vždy to nej, ale u ZL17/18 porovnávat zdroje a ručně projít tisíce textur je šílenost. natož to pak ručně upravovat.

Pokud by byl vodotisk vždy na stejném místě, asi by šla udělat dávka, ale počítám že se to měni a je třeba upravovat místo, kde se to prolne.

Na tohle je třeba sofistikovaný nástroj, ideálně AI, která se to naučí dělat za člověka, případně tam kde to nedokáže prolnout, tak si to vymyslí. Ale to je asi mimo možnosti běžného uživatele, udělat učící mechanizmus, pak ho nechat učit a nakonec to naučené aplikovat. Taky by to ideálně chtělo daleko kvalitnější podklady. Třeba DLSS se učí z super resolution které je 64x větším rozlišení, takže pokud je třeba ortho textura 4k, tak pro učení by byla potřeba ortho textura 32k, na druhou stranu poslední implementace DLSS z 1440p na UHD generuje kvalitnější obraz než nativní UHD s TAA
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ