Pecka a palce držím, vo tom žádná. Ten předchozí příspěvek "747?" jsem blbě zařadil, měl být na tebe...
Něco podobnýho (bez trimovacího kola) se (možná) tady kdysi probíralo, jako spojení klasických Saitec plynů z yoke system s dalším Throtthle quadrantem, že to jako vypadá dobře, daj se k tomu koupit aji hlavice pák, ale že ten dokoupenej t.quadrant má úplně jinej chod, než ty původní plyny...
Tohle by byla pecka, že by to chodilo ±stejně, sice né pro mě, páč lítám s Rodem s Cessnou, ale dovedu si představit, jak to využít... (A ta baba protivná, co tam nalezla po Rodovi, mě ne a ne pustit dál. Asi ví proč.)
Akorát, momo téma bych se rád zeptal, esi takový věci, který má FSX na jedno tlačítko, třeba jako G=GEAR zasunout/vysunout, jdou nějak předělat na dvě tlačítka, jedno zasunout, druhý vysunout. Vím, že jsou panely aji s pákou a kontrolkama, kde je zrovna poloha nebo stav toho podvozku jednoznačne daná a nejde podvozek zasunout dvakrát, dyž je zasunutej, tak už víc nejde, naproti tomu G ho klidně vysune v cestovní výšce a rychlosti...
Myslím to tak, že ve standardním nastavení FSX klávesa G znamená překlopit podvozek do opačnýho stavu, než zrovna je. Naproti tomu já bych třeba chtěl, aby tlačítko 19 znamenalo zatáhnout podvozek a tlačítko 20 vysunout. Obdobně třeba speedbrakes, pokud je nechci mít namapovaný na osu. Jde to v FSX? |
|