|  |  | LKPR XPL11 zdvojené silnice 1. 12. 2019 / 18:02 | |
|  | | |
|
 |  |  | LKPR XPL11 zdvojené silnice 1. 12. 2019 / 18:15 | |
|  | | |
|
 |  |  | LKPR XPL11 zdvojené silnice 2. 12. 2019 / 07:50 | |
|  | V X-Plane, a asi nejen tam, je to vcelku běžný jev při použití ortho - silnice, cesty, železnice apod. nikdy přesně na metr nekopírují ortho.
Můžeš s tím zkusit udělat následující:
- vzít scenerku LKPR, naimportovat ji do WEDu, naklikat tam exclusion pro "roads" a vyexportovat
nebo
- v Overlay Editoru na příslušném místě naklikat opět exclusion pro "roads" a uložit jako sólo scenerku NAD LKPR
nebo
- existuje možnost, jak udělat silnice průhledné jen pomocí textur silnic - na tohle nejsem moc expert a možná existujou ještě další cesty, každopádně pohledej na internetu (začal bych např. "xplane ortho transparent roads"). Asi je i nějaká cesta, jak silnice úplně vypnout, ale pak ti tam nebudou jezdit auta ).
Ještě je možnost, že je to součást letiště, tam ti pak první dvě možnosti nepomůžou a budeš muset oeditovat letiště. |
| |
|
 |  |  |  | LKPR XPL11 zdvojené silnice 2. 12. 2019 / 08:48 | |
|  | Len tak na okraj, ak to nie su cesty v scenerke letiska, tak to riesi aj X-Europe 3 Layer Networks.
Aspon v popise je uvedene, ze cesty by mali byt zarovnane s ortotexturou.
|
| |
|
|