|  | Nastavení FSX 27. 11. 2019 / 12:15 | |
|  | Tak co bys nastavoval, potaháš slidery, zkusíš, necháš to s čím seš spokojený. Ryzeny 2xxx bohužel mají poměrně špatný single thread výkon ve srovnání s konkurencí, takže nějaký top výkon od toho nečekej, CPU je pro FSX nejslabší část.
Pokud vadí shimmering - hrany třeba na budících "žijou" a vypadají jako bez AA. Tak v Nvidia Inspectoru bych pak doporučil nastavit AA na 4x/8xMSAA a transparency AA na 4x/8x Sparse Grid Supersampling AA. Nastavení MSAA a SGSSAA na stejnou hodnotu. SGSSAA je oficiálně nepodporované, nejde to udělat jen přes NVIDIA Control panel ale přes aplikaci třetí strany. SGSSAA je dost velký výkonnostní propad při oblačnosti ale s 1660Ti by asi neměl být problém bastavit 8xMSAA+8xSGSSAA, sílu na to má a většinou stejně bude brzdit procesor.
Volitelně, dle preference nastavit VSync, osobně jsem ve FSX používal s 60Hz monitorem 1/2 Refresh Rate.
A DX10 rulezz. DX9 mi nesedí tolik, ale aby chodily dobře všechny doplňky chce to DX10 Fixer, což je placený doplňěk. popříadě od stejného autora jeho free úpravu shaderů, nevyřeší to úplně vše, ale většinu ano. |
| |
|