FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 21. 11. 2024, svátek má Albert Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bacha na kavu v kokpite :-) Jeden příspěvek | Celý strom
Bacha na kavu v kokpite :-)   13. 9. 2019 / 20:20
xWing   
https://www.topky.sk/cl/11/1823389/Pilot-zapricinil-nudzove-pristatie--Banalna-chyba-a-337-ludom-na-palube-poriadne-zdramatizoval-let

Snad to nebol nemenovany clen z peraku
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   14. 9. 2019 / 07:30
Willhelm   
Nebyl protože lítá letadla a ne plejstejšny. V letadle by se to nestalo, protože to má držák na kávu v boční konzole a nedává se na vyklápěcí pultík.
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   14. 9. 2019 / 08:01
Pips   
Já mám za to, že už plejstejšny přesně toho stejného typu, nějakou dobu kapitánuje
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   14. 9. 2019 / 08:09
Willhelm   
Tak to je pro mě novinka, já se na letištích v UK furt ještě koukám po okýnkách sedmpětsedmiček
V tym připadku opravdu doufejme, že to byl zcela jiný kapitán, ideálně nějaký co má krátce před důchodem a dobrou profesní pojistku.
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   14. 9. 2019 / 16:46
yvan2000
V článku: "Ovládací panel zvuku..."
Niečo mi uniklo?? Nejaký nový HW v kokpitoch?
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   14. 9. 2019 / 17:12
Venturi   
Nový? Kdeže, ten je tam už dávno
45130 B / 406 x 550 / SE330 Center Pedestal Zoom.jpg
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   15. 9. 2019 / 14:25
yvan2000
Snáď komunikačný panel...
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   15. 9. 2019 / 17:42
Fabo™   
v originali Audio Control Panel, cize ano, ovladaci panel zvuku

ono to ovlada nie len radia, ale aj telefony na zem a dozadu plus PA
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   7. 11. 2019 / 15:31
Rychlokvaška
- Nebyl
- Plejstejšny, přesně toho stejného typu kapitánoval, ale už zase nekapitánuje, protože firma šla k šípku
- Držák na kávu má i plejstejšn v boční konzole
- Jinej kapitán to byl, do důchodu daleko, pojistka žádná, ale protože jsme lidi, tak to stálo jen drobný telefonát a lítá zase dál. Proč taky ne, že ano.
- Po okýnkách sedmpětsedmiček můžeš zase klidně koukat, jen budou mít asi trochu jinou barvu
- Kafe bez víčka byla specialita aerolinky, která kupodivu lítá dál jako by se nechumelilo

Konec hlášení
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   7. 11. 2019 / 15:38
Willhelm   
Díky za info tady na serveru pro staromilce jenž odmítají sociální sítě, strojníku jeden ušatej.
Jsem rád, že po té nešťastné pauze v kariéře se ti to snad opět k lepším kapitalistickým zítřkům obrací.
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   7. 11. 2019 / 15:52
Rychlokvaška
No není přece zač Být poprvé v životě na pracáku má taky svoje nesporné výhody!
Jojo, obrací se to celkem fajně. Ono úžasných, až neuvěřitelných příležitostí je teď všude po světě strašná hromada, že je to až těžký vybírat. Jen už to bohužel nikdy nebude tak skvělý jako v tom našem aeroklubu, kterej všechno to pozitivní tak nějak kombinoval do jednoho úhledného balíčku. Tak nějak jsme zhasli světla v posledním lítacím spolku, co byl koníček pro tu bandu nadšenců co tam jakože chodili do práce
Neviditelná ruka trhu, člověk by zase uronil...
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   8. 11. 2019 / 00:54
Fabo™   
Nejhorší je, že ta ruka trhu vlastně onen aeroklub ani vzít nemusela, ten šel jen způsobem "když se kácí les"...

Zajímavý, že se vracíš do 75, těch už moc v Evropě není. Já si říkal, že by bylo zajímavý kdybys to číslo medzi sedmičkama snížil, ale při tempu jak ty výpadávaj sotva bude mít potřebu někdo nabírat.
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   8. 11. 2019 / 01:39
Rychlokvaška
Ty důvody jsou na dlouhý povídání. Bohužel to byl tak trochu tunel, trochu Brexit, trochu neschopnost managementu, trochu externí vlivy... Nejhorší na tom je, že ta nejzdravější část celé group (UK aerolinka) to díky Britským zákonům odnesla spolu s cestovkou, zatímco Scandi a Condor kteří krváceli už roky horem spodem si lítají vesele dál...za naše platy. Ale takovej je život 12 let je pořád lepší než nula a vzpomínky zůstanou krásný, i když se to už nebude opakovat.

Ta 75 bude jen dočasně, než bude následovat přechod na 73 (🤮 a 78.
Královna nebes už je dneska passé. Byť by ještě byla šance na rok nebo dva, musel bych zpátky doprava a to mi nestojí za to. Navíc lítat jen longhaul, na to už jsem moc starej 2-3 minidovolenky do měsíce jsou nádherný, ale čeho je moc, toho je příliš. Přál bych si to v zápisníku, ale všechno taky nejde

Ale po autobusu se mi bude popravdě stýskat. U typovky jsem na to nadával každej den, ale speciálně 330 mi opravdu za ty roky přirostla k srdci. Jsou to skvělý éra, malý i velký.
 

Bacha na kavu v kokpite :-)   8. 11. 2019 / 02:42
Fabo™   
Aj, tak to jsi jasný no

Jinak s tím plejstejšnem to je zajímavý, byť jsem na simulátorech dlouho fungoval kde jsem fungoval, třistadváca od soudruhů v Řecku mi taky přirostla k srdci. Škoda, že pak udělali něco, co slušný vývojář nikdy neudělá. Prý je ale nějaká dobrá taky na X-Plane, slyšel jsem... docela dávno. I kdyby ne, stejně toho nalítám touhle dobou v reálu víc za průměrný měsíc než jsem v simu dal za dva roky, a to mě ještě čekají velká i malá dash 8 a šestkovej douglas.

Že to vůbec tady řeším, měl bych jít spát. Za chvíli abych zas vstával. Chvíle oddechu by nejspíš fakt bodla.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ