Hodně zjednodušeně, pořadí ve kterém se objekty vykreslují, nejmenší Z-INDEX se vykreslí první, nejvyšší jako poslední
Pokud tedy vykreslím objekt co má Z-Iindex 1 a pak vykreslím na stejném místě obejtk se Z-INDEX 2, tak ten původní překreslí. Když se do toho vloží transparentnost a změny z-indexu při každém snímku, tak to pak vypadá že bliká, prostě několikrát do sekundy tam ten objekt je se správným indexem, a někdy ho něco nesprávně nastaveným indexem překreslí, takže vidět nejde.
Je ale dost těžké soudit, každý tomu může říkat jinak. Někdo třeba shimmering pokládá za flickering a naopak.
Někdo radí snížít HDR. Někdo si hraje s nastavením LOD BIAS, AA... může to být problém driveru grafické karty, může to být problém enginu XP, může to být problém autora scenérky, nebo kombinací různých doplňků.
To poslední čemu bych to přičítal je HW, zvláště pak kapacita RAM. Když už, tak spíše VRAM, ale její nedostatek nemění vizuál, aspoň X-Plane si automaticky nereguluje nastavení podle dostupné videopaměti jako některé moderní enginy her, změní se výkon. |
|