To problém není, ale aby to bylo porovnatelné, tak musíš všechno tohle uvést na pravou míru. Třeba X-Plane, pokud ho chceš srovnávat musíš mít čerstvý, žádné nastavení krom rozlišení, mít připravený záznam letu (totožný jako ostatní) a z konzole pustit FPS testy a z logu vyčíst jak to běželo.
Ale YT či jiné video, prohlížeč, muzika ze spotify apod... to není dneska zátěž ani pro ty nejnižší řady CPU s příkonem 5-6W a dvěma jádry, kdy celé CPU má tak 1/3 jednoho plnohodnotného jádra dnešních top stolních CPU. Nejmenší problém je to video protože i integrované karty v cpu mají věci jako H.265 decode, samostatné grafiky bez nějakého výkonového dopadu dají i encoding.
Navíc ta zátěž na CPU není konstantní, stejně tak i ten letecký simulátor nezatěžuje ty jádrá pořád naplno. X-Plane v tomto případě CPU využívá daleko méně než P3D. |
|