|  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ortotextura xxx.inf - mam dobre napisane udaje??? DAKUJEM ZA OCHOTU! 3. 5. 2005 / 11:12 | |
|  | Číst umíš? Vždyť to tam máš napsané! Tak jen změň cesty.
[Destination]
WithSeasons = 0
Tady o nějakém LOD není ani řeč!!!!!!!
DestDir = "C:\ORTO\RAKOVNIK" CHceme výsledné BGL vytvořit přímo v adresáři projektu, nikoliv u ostatních BGL, nebudeme jej ve scenérii používat!!!
DestBaseFileName = "Rakovnik_resample" Chceme aby se jmenovalo Rakovnik_resample.bgl
UseSourceDimensions = 1 Chceme resamplovat celou bitmapu
[Source]
Type = custom - žádlé přepsání na LOD13 ale žměň custon na custom (M jako marmeláda)
SourceDir = "X:\........" - Adresář kde máš svou původní ortomapu vcelku
SourceFile = "RAKOVNIK.BMP" A takhle se jmenuje
Lat = levý horní roh
Lon = 13.6955118 pravý dolní roh
NumOfCellsPerLine = xxxxxx - Šířka bitmapy v pixelech
NumOfLines = xxxx - Výška bitmapy v pixelech
CellXDimensionDeg =
CellYDimensionDeg =
A jak jsme došli k těmto číslům? Nejprve stejným způsobem myší dojedeme na pravý spodní roh. Ten bude mít souřadnice 1784x1699. Opět odečteme zeměpisné souřadnice Lat a Lon. Nyní vypočteme úhlovou šířku celé bitmapy ( rozdíl zem. šířek horního a dolního rohu ). Poté podělíme výškou bitmapy v pixelech a získáme úhlovou šířku pixelu. A to je hledaná hodnota CellYDimensionDeg ( 50,1170638-50,0786627 )/1699 = 0,0000226021777.... Ekvivalentně provedeme pro úhlovou délku pixelu ( 13,6955118-13,7619185 )/1784 = 0,0000372234856.
Spustíme RESAMPLE.EXE. Ten nám vygeneruje 24 bitmap, jejich obsah si můžeme skontrolovat s rozdělením čtverců LOD13 v Ground2k.
Výpis z tutoriálu. Nevím ale ku..a nauč se číst, vždyť to tam je napsané jak pro blbce.
A propo D:\ Programi se píše programy s natvrdlým Y |
| |
|