| | | CRJ 900 aerosoft 5. 9. 2019 / 16:54 | |
| | Dobre odpoledne všem. Neletate někdo toto ero? Potřeboval bych jednu důležitou řadu. Předem děkuji za pomoc. Petr |
| |
|
| | | CRJ 900 aerosoft 5. 9. 2019 / 20:41 | |
| | Nejdůležitější řada je ta první, ve které obvykle sedí piloti. |
| |
|
| | | CRJ 900 aerosoft 5. 9. 2019 / 21:13 | |
| | Takhle zdvořile a nekonkrétně, to se tady nenosí, musíš s tím hezky na tvrdo. Copak nechodí. |
| |
|
| | | | CRJ 900 aerosoft 5. 9. 2019 / 22:18 | |
| | Ahoj. Ale uz snad chodí všechno. Jen jsem si chtěl ověřit, že rychlost v hladině musím nastavovat manuálně a nelze ji udržovat pomocí autopilota. Je to tak, nebo dělám nekde něco špatně? |
| |
|
| | | | | CRJ 900 aerosoft 5. 9. 2019 / 22:26 | |
| | JJ CRJ900 podobně jako třeba Challenger 300 nemá AT a na hladině je třeba hlídat rychlost a režim motoru manuálně.
Taky jsem byl z tohodle vytlemený, jak člověk furt lítal všechno s AT, tak pak v éru co ho nemá ho dokáže hledat třeba i tři hodiny na hladině, až do okamžiku, kdy už hledání v podstatě nemá cenu, neb je třeba klesat. |
| |
|
| | | | | | CRJ 900 aerosoft 5. 9. 2019 / 22:36 | |
| | Super. Díky moc. Mě se s ním léta jinak naprosto skvěle. A ještě jeden dotaz. Jak nastavím rychlosti pro vzlet vím. Myslím jako v1 rotace v2. Ale nepřišel jsem zatím ba to, jak nastavit rychlosti pri přiblížení. Určitě to nějak jde. |
| |
|
| | | | | | | CRJ 900 aerosoft 6. 9. 2019 / 08:31 | |
| | To se vyplní samo po zadání všech podmínek ve FMS
SEND data LD CONDITIONS
Po zadání všech požadovaných LD CONDITIONS, volba SEND
se změní na azurovou barvu na LSK 5R na stránce LD CONDITIONS strana 1.
Před odesláním údajů oba piloti zkontrolují a ověří všechny
informace na stránkách LD CONDITIONS 1, 2 a 3. Pokud jsou splněny,
stiskněte LSK 5R pro odeslání.
Když byly informace zpracovány a vráceny ze
serveru AeroData může být slyšet zvukový „SELCAL“ a VIEW
Na stránce ACARS - PERF / W & B se zobrazí řádek DATA. Tyrkysově
barevné LD DATA se také zobrazí na LSK 6R aktuální ACARS
stránka.
Stisknutím LSK 3R na stránce ACARS - PERF / W&B zobrazíte přistávací
data. Nebo vyberte azurovou LD DATA na LSK 6R, pokud je na aktuálním ACARS
stránka.
V závislosti na počtu vybraných drah, až čtyři LND DATA
stránky budou k dispozici.
STRANA 1
Strana 1 obsahuje shrnutí obecných podmínek přistání. Ověřte
že všechny informace na stránce 1 jsou správné.
STRANA 2
Stránka 2 obsahuje související poznámky a upozornění / chybové zprávy.
Ověřte, že poznámky uvedené na stránce 2 jsou platné pro přistání. Jestliže se
zobrazují všechna upozornění nebo chybové zprávy, viz část 12.
SYSTÉMOVÁ HLÁŠENÍ na straně 24 tohoto bulletinu slouží jako návod.
STRANA (S) 3 a 4
Stránka 3 (a strana 4, pokud byla požadována druhá dráha) zobrazí
informace o přistání specifické pro přistávací dráhu.
Zobrazí se první řádek dat
letiště (KMSP),
dráha (30R) a
délka dráhy (8200) v roce 2006.
Druhý řádek dat
ukazuje konfigurace (BLEEDS NA).
FLAP -nastavení přistávacích klapek.
LDW - Zobrazuje se přistávací hmotnost (1 000 liber).
MLDW / LIM - maximální přistávací hmotnost (/ 1000 liber) a
jsou zobrazeny omezující faktory. Pokud se zobrazí „----“, zkontrolujte chybu
zprávu zobrazenou níže na obrazovce. Limitujícími faktory jsou Climb, Structural, brakes, tires
MQTW / TIME - Když je systém BTMS odložen na MEL 32-46-1,
maximální přípustná rychlost přistání s rychlým otočením (/ 1000 kg)
liber) a minimální doba chlazení brzdy (minuty).
(Viz oddíl 3.10.C POM).
VREF, V2GA, VFTO - rychlosti V pro konfiguraci přistání jsou
zobrazeny. Nastavte V2GA a VFTO pomocí ARP. VREF může být
zadán na přistávací dráze na stránce FMS LEGS, je-li to žádoucí.
MIN LDG RWY LEN - přistávací vzdálenost v stopách.
AKTUÁLNÍ LDG DIST - přistávací vzdálenost v stopách.
C-Climb B - Brzdy
S - strukturální pneumatiky
F - Pole
Poznámka: Další chybové zprávy spojené s přistáním
data mohou být zobrazena v bílé barvě pod ACTUAL
Řada LDG DIST. Viz oddíl 12. SYSTÉM
ZPRÁVY na straně 24 tohoto bulletinu, kde jsou uvedeny pokyny
|
| |
|
| | | | | | | | CRJ 900 aerosoft 6. 9. 2019 / 08:52 | |
| | | |
|
|