| | | Díky Tonde! 23. 4. 2019 / 13:43 | |
| | Protože jsem zatím nepřišel na elegantní způsob (ne, import do Blenderu, ořez meshe plochama a následný re-export UV mapy, nepovažuji za elegantní) jak v 3D modelu naprojektovat nějaký geometrický (či jiný) obrazec v určitém pohledu na model a tento obrazec následně "rozbalit" na texturu (Tedy něco co už dvě dekády umí snad všechny CAD programy pomocí rozvinu plochy), tak i devět let poté, co se s námi Tonde podělil o "pomůcku praktickou repaintovací" TM, je to stále nepřekonaný pomocník, spolu s papírem a tužkou na zapisování bodů křivky. Letem světem internetem jsem narazil na několik podobných počinů - většinou síť mnohobarevných čtverců, ale v nich by některé nuance prostě fakt nešly. Tonde díky a věz, že tvůj počin je i v roce 2019 stále živ a ku prospěchu. |
| |
|
| | | Díky Tonde! 23. 4. 2019 / 15:12 | |
| | Hezky. Zkousel jsem na to fixovat pohled, jako ze zase uvidim ten 3D obrazek a nic.
No nic. Hele Wilhelm, nez s tim nekam poletis, nech si vyklepat tu vrtuli. Nekdo ti ji ohnul.. |
| |
|
| | | | Díky Tonde! 23. 4. 2019 / 16:10 | |
| | Hele Pedro Alváro Jesus Atárko, koukals špatně. Je tam schovaný 3D obrázek bobra obecného z čeledi podsukňovitých. Kluci v klempírně mi nejdříve budou vyklepávat obličej, vrtule je v plánu až po žních. |
| |
|
| | | | | Díky Tonde! 23. 4. 2019 / 17:17 | |
| | Jak vyklepat!?!? Dyk to je prece vrtule s wingletama. Vlastne s vrtletama |
| |
|
| | | | | Díky Tonde! 24. 4. 2019 / 03:48 | |
| | Jestli je to ten podsuknovitej a ma tmavej kozisek, tak je jasny proc jsem ho nemohl videt. Navic jsem tupozrakej! |
| |
|
| | | | | | Díky Tonde! 24. 4. 2019 / 03:49 | |
| | A tupozrakej neznamena, ze bych porad videl jenom tupolevy... |
| |
|
| | | Díky Tonde! 24. 5. 2019 / 06:42 | |
| | ...neni zac, rado se stalo, jsem rad, ze to aspon nekdo pouzil Clovek sem po dlouhy dobe nakoukne a jaky prekvapeni ho tu ceka ))) |
| |
|
|