| | Díky Tonde! 23. 4. 2019 / 13:43 | |
| | Protože jsem zatím nepřišel na elegantní způsob (ne, import do Blenderu, ořez meshe plochama a následný re-export UV mapy, nepovažuji za elegantní) jak v 3D modelu naprojektovat nějaký geometrický (či jiný) obrazec v určitém pohledu na model a tento obrazec následně "rozbalit" na texturu (Tedy něco co už dvě dekády umí snad všechny CAD programy pomocí rozvinu plochy), tak i devět let poté, co se s námi Tonde podělil o "pomůcku praktickou repaintovací" TM, je to stále nepřekonaný pomocník, spolu s papírem a tužkou na zapisování bodů křivky. Letem světem internetem jsem narazil na několik podobných počinů - většinou síť mnohobarevných čtverců, ale v nich by některé nuance prostě fakt nešly. Tonde díky a věz, že tvůj počin je i v roce 2019 stále živ a ku prospěchu. |
| |
|